اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۵۱۳
مربی راه‌آهن گفت: از تهران هیچ کس تیم ما را حمایت نمی‌کند.
۲۳:۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| شهرام شهروز پس از شکست ۲ بر یک راه‌آهن مقابل خونه به خونه در جام حذفی اظهار داشت: این نخستین بازی بود که ما توانستیم ۲۰ بازیکن را روی نیمکت قرار دهیم. در هفته اول لیگ دسته اول نمی‌توانستیم بازیکن اضافه کنیم و ۹ نفره به میدان رفتیم این هم از کارهای سازمان لیگ است.

وی افزود: این تیم متعلق به دادستانی است و اموال آن مربوط به بابک زنجانی است و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم تا زمانی هم که استقلال و پرسپولیس بازیکن نگرفتند به ما اجازه جذب یار ندادند اما خوشبختانه در چند روز گذشته رضا معقولی و یکی دو نفر دیگر را اضافه کردیم.

مربی راه‌آهن در مورد اینکه سرمربی این تیم چه زمانی معرفی خواهد شد، گفت: بیاتی‌نیا سرمربی‌ تیم است و تا هفته دیگر حکمش صادر می‌شود.

شهروز در مورد این بازی عنوان کرد: خونه به خونه تیمی که تا دندان مسلح است و نکونام را روی نیمکت دارد اما در مقابل ما هیچ چیز نداریم غیر از یک مدیرعامل، سرپرست و تعدادی بازیکن. هیچ کس در تهران حامی ما نیست. سایر تیم‌ها مانند آلومینیوم یک شهر پشت‌ سرش است اما در تهران ما غریب افتاده‌ایم.

وی گفت: با همه این شرایط فقط می‌خواهیم که در لیگ یک بمانیم. مطمئناً راه‌آهن هم از تهران گرفته شود دیگر در لیگ یک تهران تیمی ندارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهتر شویم و در هفته‌های آینده یقه سایر تیم‌ها را خواهیم گرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری