اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۴۰۳
بازیکن بزرگ تاریخ بایرن مونیخ باوردارد توماس مولر بازیکنی بسیار ارزشمند برای باواریایی‌ها بوده و در مصاف با نایب قهرمان فصل گذشته متوجه خواهد شد چه جایگاهی دارد.
۱۳:۱۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| اشتفان افن‌برگ از زمانی که کفش‌هایش را آویخت و به عنوان پیشکسوت و کارشناس در مورد فوتبال نظرداد، همواره به شخصیتی که صاف و پوست‌کنده حرف می‌زند و اهل مبالغه نیست، معروف بوده است.

وی در مصاحبه‌ای با کیکر، نظرش را در مورد وضعیت این روزهای «توماس مولر» مهاجم با سابقه سرخ‌پوشان داده است.

بعد از آنکه مهاجم ۲۷ ساله در فصل جاری بین ترکیب اصلی و نیمکت ذخیره، جابجا شد، تحلیل‌های از سوی کارشناسان در مورد وضعیت این بازیکن داده شد که آخرین آن، چیزی است که شب گذشته افن‌برگ در مصاحبه با معتبرترین نشریه ورزشی ژرمن‌ها گفته است.

وی اظهارداشت: بازی سرنوشت‌ساز برای توماس مولر، احتمالا بازی جام حذفی با آر.ب لایپزیگ، تیم نایب قهرمان فصل قبل خواهد بود.اگر او در آن بازی باشد یا روی نیمکت قراربگیرد، آنوقت خواهد فهمید چه جایگاهی در تیم امسال بایرن دارد.

این مصاف ۲ هفته دیگر به میزبانی لایپزیگی‌ها انجام در دور دوم د.اف.ب پوکال انجام خواهد شد.

کاپیتان اسبق مونیخی‌ها ادامه داد:جدا از این مساله،‌به باورم مولر به حد باورنکردنی بازیکنی ارزشمند است. در این مورد هیچگاه تردید نداشته‌ام.کاری که او در زمین انجام می‌دهد.دوندگی‌های فراوانش که به تیم کمک می‌کند، همه ارزش فراوانش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری