اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۳۸۳
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:جا دارد به تیم نساجی تبریک بگویم که به خواسته خود رسیدند. بازی کاملا یکطرفه بود ولی زیبایی فوتبال به همین چیزها است.
۰۳:۵۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تارتار بعد از شکست تیمش مقابل نساجی قائمشهر در نشست خبری گفت:جا دارد به تیم نساجی تبریک بگویم که به خواسته خود رسیدند. بازی کاملا یکطرفه بود ولی زیبایی فوتبال به همین چیزها است. 

وی افزود: ما تمام تلاشمان را کردیم ولی بازی فوتبال زیبایی هایش به همین است. ضربات پنالتی ۵۰- ۵۰ است و حالا دیگر هدفمان لیگ برتر شده است و تلاش می کنیم جایگاه خوبی داشته باشیم.

تارتار در خصوص عدم استفاده از بازیکنان اصلی در برخی پست ها گفت: تعطیلات لیگ به ما ضربه زد و از شرایط خوبی که داشتیم خارج شدیم. شما دیدید امروز دو تیم لیگ برتری دیگر حذف شدند و این نشان می دهد تعطیلات به تیم ها ضربه زده است. 

وی در خصوص داوری بازی گفت: به نظر من داور در حد این بازی نبود و خوب عمل نکرد. او کلا صحنه های خطا را به نفع حریف سوت می زد و بی دلیل بازی را به نفع آنها متوقف می کرد. 

سرمربی پارس جم در خصوص اینکه آیا دشتی به بازی استقلال می رسد یا خیر تصریح کرد: دشتی الان در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و مشخص نیست که او می رسد یا نه. باید در طول هفته وضعیت او را بررسی کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا مهدی پاشازاده به او دست نداد گفت: ما میزبان بودیم و به رسم میهمان نوازی باید به سمت آنها می رفتیم و خیر مقدم می گفتیم. فکر می کنم ما در این مسئله به وظیفه خودمان عمل کردیم. مهم نیست که در نشست خبری چه عنوان کردند و من به سمت آنها رفته بودم. دوست داشتند می آمدند و اگر هم دوست نداشتند نمی آمدند. 

خبرنگاران جم به محض حضور تارتار در نشست خبری برای او دست زدند. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری