اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۱۲۶
سرمربی تراکتورسازی برای انتخاب ترکیب اصلی خود با یک چالش شیرین مواجه شده است.
۲۱:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  مصدومیت های چند بازیکن کلیدی تراکتورسازی و محرومیت فرزاد حاتمی، دست یحیی گل محمدی را در بازی های ابتدایی لیگ هفدهم حسابی بست. در این شرایط سرمربی تراکتورسازی مجبور شد از بازیکنان جوان تیمش استفاده کند. این نفرات جوان اما در ترکیب تراکتور نمایش خوبی داشتند و توانستند جای خالی بازیکنان باتجربه ای مثل فرزاد حاتمی، محمد نوری، سینا عشوری و ... را پر کنند. 

عملکرد خوب بازیکنانی نظیر محمدرضا آزادی، سیدفاخر تهامی، محمد نادری، علی طاهران و... سبب شده تا یحیی گل محمدی برای انتخاب ترکیب تراکتور در بازی با پدیده با یک چالش شیرین روبه رو شود. حالا که محمد نوری و فرزاد حاتمی آماده بازگشت به میادین هستند، یحیی گل محمدی از طرفی دوست ندارد بازیکنان جوانی که توانسته اند انتظارات را برآورده کنند، با نیمکت نشینی دوباره انگیزه شان را از دست بدهند و از طرف دیگر تجربه نفرات نامدار هم می تواند به کار تراکتور بیاید.

گل محمدی اگر بخواهد حاتمی و نوری را به زمین بفرستد، احتمالا باید آزادی و تهامی را روی نیمکت قرار دهد و با توجه به عملکرد خوب این دو بازیکن مقابل نفت تهران و سایپا شاید کمی بی انصافی باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید در نهایت گل محمدی چه تصمیمی برای ترکیب تیمش می گیرد و کدام بازیکنان را در ترکیب اصلی برای بازی فردا مقابل پدیده مشهد قرار می دهد.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری