اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵
مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:سیاست باشگاه و کادر فنی تراکتورسازی جدی گرفتن جام حذفی و لیگ است.
۱۸:۲۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا پژمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده گفت:یحیی گل محمدی اعلام کرد تمرین مهمی برای تیم وجود داشت و به همین خاطر عذرخواهی کرد.

وی افزود: پدیده تیم خوبی است و امسال یکی از تیم‌های قدر است و یقه بیشتر تیم‌ها را می‌گیرد. ما بازی سختی در مقابل پدیده داریم.

مربی تراکتورسازی گفت: این قرعه است که نصیب ما شده، یا شانس ما است و یا شانس پدیده، هر تیمی بازی خوبی داشته باشد به نتیجه لازم می‌رسد.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: متاسفانه بهرامی گلر دوم تیم ما دچار مصدومیت در تمرینات از ناحیه رباط شده است و فردا او را در اختیار نداریم.سینا عشوری و عارف آقاسی به این بازی نمی‌رسند.

پژمان تاکید کرد: ما از نفراتی که داریم نسبت به شرایط حریفمان استفاده می‌کنیم.به هر حال کادر فنی در مورد نفرات تصمیم می‌گیرند.

وی در خصوص اینکه ایا جام حذفی برای تراکتورسازی مهم است یا خیر ادامه داد: تصمیم باشگاه و گل‌محمدی این است که جام حذفی و لیگ را با هم جدی بگیریم.جام حذفی برای تیم‌هایی است که در صد شتباهاتشان کم باشد و تک بازی است. هر تیمی از موقعیت‌هایش بیشتر استفاده کند برنده است و ما تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین