اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷
سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی به موقع انتخاب می‌شود و زمان کافی برای این کار داریم.
۱۵:۲۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  فریدون معینی در مصاحبه با خبرنگاران در رابطه با اینکه وضعیت سرمربی تیم ملی امید چه زمانی مشخص می‌شود عنوان کرد: به موقع سرمربی را انتخاب می‌کنیم. با توجه به اینکه بازی‌های بعدی در سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود فرصت خوبی برای انتخاب سرمربی داریم. تیم امیدها اکثر بازیکنانش در لیگ برتر حضور دارند و مشکلی از لحاظ آماده‌سازی ندارند.

وی در مورد اینکه در مقطع قبلی هم دائم اعلام می‌کردند فرصت کافی وجود دارد اما خیلی دیر سرمربی انتخاب شد، تصریح کرد: آن زمان مسابقات المپیک نبود بلکه رقابت‌های آسیایی را داشتیم و از طرفی باشگاه‌ها هم همکاری نکردند. باید این مشکل حل شود، ما در تیم امید مشکلی از لحاظ کیفیت بازیکنان نداریم و فقط بحث هماهنگی است که نیاز است باشگاه‌ها کمی همکاری کنند و این فرصت را در اختیار کادر فنی قرار دهند تا بازیکنان را به هماهنگی برسانند.

سرپرست کمیته جوانان در مورد اینکه پس با این حساب قرار است هر وقت که شد سرمربی تیم ملی امید انتخاب شود، گفت: ما در فکر این موضوع هستیم اما عجله نمی‌کنیم. در دور قبلی هم از ابتدا قرار بود امیرحسین پیروانی به عنوان سرمربی باشد و کار را پیش ببرد.

معینی در مورد مطرح شدن نام فرشاد فلاحت‌زاده، حمید استیلی و رحمان رضایی در تیم ملی امید عنوان کرد: این مسئله نشنیدم و فقط گمانه‌زنی است.

وی در رابطه با اینکه اخوت اعلام کرده به زودی سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود، عنوان کرد: از این مسئله اطلاعی ندارم، مرجع انتخاب سرمربی تیم امید کمیته است که ما هنوز جلسه‌ای نداشتیم.

معینی در مورد برنامه آماده‌سازی مورد نیاز تیم ملی در راه جام جهانی گفت: باید برنامه‌ریزی خوبی کرد، کی‌روش اردوهای خوبی را پیش‌بینی کرده، در این دوره شانس خوبی برای کسب نتایج بهتر داریم هرچند که کار بسیار سخت است.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر است با کدام تیم‌ها بازی دوستانه انجام دهیم، اظهارداشت: آذرماه که قرعه‌کشی انجام می‌شود بعد از آن می‌توان حریفان را تعیین کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری