اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۹۰۴
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در نهمین حضورش در ترکیب نتوانست رکورد عدم دریافت گل را تداوم بخشد و مقابل شوت راه دور عمر الالسومه تسلیم شد.
۲۰:۱۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا بیرانوند که در انتخابی جام جهانی در هشت دیدار قبلی شماره یک تیم ملی بود، در نهمین حضور خود نتوانست رکورد عدم دریافت گل را تداوم بخشد و همچون گذشته مقهور ضربات راه دور شد تا دروازه‌ی ایران در عین شگفتی باز شود.


علیرضا بیرانوند که علیرغم عملکرد مناسب در دیدارهای گذشته تیم ملی و پرسپولیس به نظر می‌رسد روی ضربات راه دور ضعف دارد و با مهار دو مرحله‌ای آنها موقعیت مجدد سود بردن حریف را در اختیارشان قرار می‌دهد، آخرین بار در جدال پرسپولیس و الاهلی عربستان مقهور ضربه بازیکن حریف و سود بردن از ریباند السومه شده بود.


تیم ملی که در دیدارهای قبلی خود در انتخابی جام جهانی با 9 بازی بسته ماندن دروازه‌اش امیدوار به تداوم این رکورد بود تا با شرایطی فوق العاده سهمیه حضور در جام جهانی روسیه را کسب کند، اکنون در دقیقه 13 مقهور حریف باانگیزه خود شدند که برای شگفتی سازی و حضور در جام جهانی به دنبال موفقیت بزرگ در استادیوم آزادی است.


علیرضا بیرانوند که با عملکردی مناسب در طول دو فصل اخیر توانسته بود در نهایت شماره یک تیم ملی را از آن خود کند، اکنون بعد از 13 کلین شیت با پیراهن تیم ملی برابر ضربه تامر تسلیم شد تا اکنون با تمرکز بیشتر و بدون توجه به رکوردهای شخصی به اتفاقات بزرگتر پیش رو فکر کند.


دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس که با خصوصیات مثبت رهبری خود در خط دروازه و قابلیت ارسال پاس های مربوط به ضدحملات با پرتاب بلند، یکی از برترین بازیکنان تیم ملی در انتخابی جام جهانی محسوب می‌شد، اینبار هم از جایی ضربه خورد که پیش از این نیز از او دیده بودیم و ضربات راه دور و ناکامی‌های او در مهار آنها به یکی از ضعف‌هایی تبدیل شده که باید برای عبور از آن و موفقیت‌های بزرگترش تمرینات جدی را برای آن دنبال کند.


تیم ملی ایران اکنون بعد از بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این تورنمنت برابر کره جنوبی ( رفت و برگشت)، ازبکستان( رفت و برگشت)، قطر ( رفت و برگشت)، چین ( رفت و برگشت) و سوریه ( بازی رفت و 12 دقیقه ابتدایی بازی برگشت) به رکورد 1124 دقیقه کلین شیت در دیدارهای رسمی خود و 822 دقیقه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی خاتمه داد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری