اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۷۱۵
سرمربی تیم نفت تهران گفت:‌ همه تیم‌ها این روزها مشغول تقویت خود هستند اما ما نمی‌دانیم که چه زمانی تمرینات‌مان آغاز می‌شود.
۱۹:۰۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید درخشان در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط تیم نفت تهران و بلاتکلیفی که این روزها این باشگاه به آن دچار شده است، گفت:‌ واقعاً خود ما هم نمی‌دانیم که در این شرایط باید چکار کنیم. ما در بلاتکلیفی زیادی به سر می‌بریم و این در حالی است که یکی دو روز به پایان فرصت نقل و انتقالات بیشتر زمان باقی نمانده و ما طبق هماهنگی‌هایی که با مالک باشگاه انجام داده بودیم قرار بود تیم را تقویت کنیم اما در این شرایط هیچ چیزی مشخص نیست.

وی ادامه داد: ما چند بازیکن ایرانی مدنظر داشتیم که به دلیل وضعیت نامشخص باشگاه هنوز نتوانسته‌ایم با آنها قرارداد ببندیم و همچنین فیلم یک بازیکن خارجی را دیدیم و آن را پسندیدم و قرار بود که این بازیکن خارجی در تمرینات ما حاضر شود اما به دلیل همین شرایطی که گفتم وضعیت این بازیکن هم مشخص نیست و نمی‌دانیم باید چه کنیم.

سرمربی تیم نفت افزود: من نمی‌دانم بین شرکت بهنام پیشروی کیش و وزارت نفت چه گذشته اما چیزی که مشخص این است که این بلاتکلیفی به تیم نفت ضربه می‌زند. ما باید فصل آینده در آسیا نماینده ایران باشیم اما با این وضعیت مشکلات زیادی داریم. مالک باشگاه برنامه‌های خوبی برای تقویت تیم نفت دارد اما وقتی وضعیت مالکیت مشخص نیست کاری از دست هیچکس برنمی‌آید تا جایی که من می‌دانم مالک باشگاه حدود ۱۰ میلیارد تومان تا اینجا هزینه کرده و مطمئناً اگر وضعیت مالکیت نفت مشخص شود می‌تواند باز هم برای تیم هزینه کند.

درخشان در پایان اظهار داشت: ما برای تقویت تیم باید بازیکن جذب می‌کردیم اما این بلاتکلیفی کار ما را سخت کرده است و در حالی که همه تیم‌ها این روزها مشغول آماده‌سازی خود هستند ما هنوز نمی‌دانیم که تمرینات‌مان چه زمانی آغاز می‌شود و این برای تیمی مثل نفت خیلی بد است. شنیده‌ام که امروز جلسه‌ای در وزارت نفت برگزار شده اما امیدوارم خروجی آن به تیم نفت کمک کند. ما وضعیت حساسی داریم و نباید اجازه دهیم تیم نفت لطمه بخورد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین