اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۵۳۷
در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی اروپا باشگاه انتهای جدولی روسیه موفق شد ملی پوش ایرانی روستوف را برای یک فصل قرض بگیرد.
۱۵:۴۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| انتقالی که با خوشحالی و رضایت مدیران باشگاه آمکار روبرو شد و آنها از ورود بازیکنی همچون سعید عزت الهی به ترکیب خود به عنوان آخرین خرید تابستانی ابراز رضایت کردند. 
دنیس ماسلوف یکی از سران باشگاه آمکار در همین ارتباط گفت:« به لطف انتقال قرضی سعید عزت‌الهی، ملی‌پوش ایرانی امیدوار هستیم که مشکلات خط میانی تیم آمکار در ادامه دیدارهای لیگ برتر روسیه حل شود. برای جذب این بازیکن یک هفته تمام در حال مذاکره با روستوف بودیم و خوشحالم که این مذاکرات به سرانجام رسید».

مدیر اجرایی باشگاه آمکار ادامه داد: «سعید عزت‌الهی برای بازی‌کردن باید برنده رقابت با بازیکنانی همانند گول و اوگوده شود؛ اما به نظر می‌رسد بازیکنی همانند او که در سن 20 سالگی چنین موقعیتی را برای خود ایجاد کرده است در تاریخ باشگاه آمکار نداشتیم. ما بازیکنی را در اختیار داریم که به احتمال بسیار زیاد در جام‌جهانی 2018 روسیه بازی خواهد کرد».

دنیس ماسلوف در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم سعید عزت‌الهی در تیم آمکار نیز همانند تیم ملی فوتبال ایران درخشان ظاهر شود.او با تجربه بازی برای روستوف در روسیه و اروپا همچنین درخشش در آنژی ماخاج کالا راهی آمکار شده و در این سن و سال می تواند یکی از کلیدهای اصلی آمکار برای سرو سامان دادن به وضعیت خود در جدول باشد».

آمکار که به تازگی با قراردادی قرضی و یکساله عزت الهی را از نیمکت نشینی در روستوف نجات داد  تا پایان هفته هشتم لیگ برتر روسیه با 5 امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی است.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری