اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۳۸۱
هافبک تیم فوتبال روبین کازان روسیه می‌گوید که با ثبت برگه فسخ قرارداد قانونی‌اش که به تأیید سازمان لیگ رسیده، با باشگاه ذوب‌آهن فسخ قرارداد کرده است.
۱۶:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا شکاری در خصوص پیوستنش به تیم روبین کازان روسیه که البته همچنان با مخالفت باشگاه ذوب‌آهن مواجه است، اظهار داشت: من 9 ماه بدون تیم بودم و خودم به صورت انفرادی (در بوستان محلی) تمرین می‌کردم تا کمی شرایط بدنی‌ام را حفظ کنم. چند ماه پیش هم با باشگاه روستوف توافق کرده بودم، اما باشگاه ذوب‌آهن اجازه نداد که من با توافق دو طرفه و رضایت باشگاه از این تیم جدا شوم و در نهایت ناچار به فسخ قرارداد یک‌طرفه شدم.

وی در ادامه افزود: از زمان فسخ قراردادم با باشگاه ذوب‌آهن، بازیکن آزاد هستم، اما آنها همچنان اصرار دارند که من بازیکن این تیم هستم. بازیکنی که درست یا غلط قرارداد خود را فسخ کرده و بازیکن آزاد است، دیگر به باشگاه قبلی خود تعلق ندارد. من هم با برگه فسخ قرارداد قانونی که ثبت شده و به تأیید سازمان لیگ رسیده بود، با باشگاه روبین کازان یا هر باشگاه دیگری داخل یا خارج از ایران می‌توانستم وارد مذاکره شوم و قرارداد امضا کنم. در نهایت هم به باشگاه روبین کازان پیوستم.

هافبک پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه سعید آذری اعلام کرده از این بازیکن شکایت می‌کند، گفت: اگر آقای آذری شکایتی دارند، می‌توانند به فیفا مراجعه کنند تا در آنجا به این شکایت رسیدگی شود. به این دلیل که فسخ قراردادم هم قانونی بوده و اکنون هم که با باشگاهی خارج از ایران قرارداد بسته‌ام، مرجع رسیدگی به شکایت‌های بین المللی، فیفاست. من بازیکن آزاد بودم و برای آینده‌ام می‌خواستم بهترین تصمیم را بگیرم و اکنون هم فکر می‌کنم فرصت پیشرفت در روبین کازان برای من فراهم است. پدرم هم برای پیشرفت دوست داشت من زودتر به اروپا بروم و اکنون خوشحالم که او را هم خوشحال کرده‌ام.

شکاری خاطرنشان کرد: چندین بار همراه با پدرم با آقای آذری جلسه داشتیم تا به صورت توافقی و طبق بند قانونی قراردادم، از باشگاه ذوب‌آهن جدا شوم، با این حال هر بار او در جلسه می‌گفت که اجازه جدایی به من نمی‌دهند. حتی گفته بودند باید با ایجنتی که من می‌گویم باید به اروپا بروی و هر پیشنهادی که این ایجنت بیاورد، مورد تأیید باشگاه است. با این حال من نمی‌توانستم پیشرفتم را به تعویق بیندازم، چون مشخص نبود اصلاً آن ایجنت بتواند پیشنهادی بیاورد یا نه. ضمن اینکه یک بازیکن خودش حق دارد مدیربرنامه‌هایش را انتخاب کند.

بازیکن جدید تیم فوتبال روبین کازان در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده نخبه دزدی شده است، گفت: متوجه اینکه چه کسانی نخبه دزدی می‌کنند نمی‌شوم، اما نخبه سوزی هم نباید بشود. من که در این فوتبال چیزی نیستم و ادعایی هم ندارم، اما برای پیشرفت فوتبالم و کمک به خانواده‌ام، دوست داشتم فوتبالم را خارج از ایران ادامه بدهم. امیدوارم آقای آذری هم که همیشه از مدیران خوشنام فوتبال ما بوده، اجازه بدهند این کار با روال قانونی پیش برود. اگر هم شکایتی باشد فیفا تصمیم می‌گیرد و در صورت غیرقانونی بودن فسخ قراردادم، من محروم می‌شوم و باید غرامت بدهم که اینها را به جان می‌خرم. امیدوارم کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال و افکار عمومی در این خصوص قضاوت کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین