اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۳۷۱
مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان گفت: رسول نویدکیا قطعا در سپاهان خواهد ماند.
۱۵:۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت باشگاه سپاهان، مرتضی رمضانی راد در مورد بحث جدایی رسول نویدکیا، گفت: بحث جدایی نویدکیا از جمع سپاهانی‌ها کاملا منتفی شده و این موضوع با تدبیر طاهری و کرانچار و همچنین درخواست‌هایی که هواداران از وی برای ماندن داشتند ختم به خیر شد.

وی با اشاره به دلخوری نویدکیا از شعارهای اعتراضی تعدادی از هواداران در جریان دیدار سپاهان و سپیدرود، اظهار داشت: از هر اقدامی که باعث شود تا روحیه و انرژی یک بازیکن برای مبارزه دچار خدشه شود باید اجتناب کرد. شاید در آن دیدار و در برخی دقایق رسول نویدکیا در حد و اندازه های واقعی خود نبود، ولی هواداران باید به او به عنوان یکی از بزرگان تیم بیش از این ها فرصت دهند و نگذارند که ناراحتی آنها تبدیل به شعاری شود که بخواهد برای تیمشان بحران ساز شود. فراموش نمی کنیم در سال هایی که رسول در تیم های دیگر بازی می‌کرد و نمایش های درخشانی را از خود ارائه می‌داد همیشه یکی از درخواست‌های هواداران جذب او و حضورش در سپاهان بود. حالا که او در جمع ماست باید قدرش را بدانیم و اطمینان داشته باشید که رسول نوید کیا در ادامه مسابقات پر فروغ تر از هر زمانی ظاهر خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای سپاهان در پاسخ به سئوالی در مورد اینکه موضع این باشگاه در مورد اینکه صنعت نفت آبادان نهایتا تصمیم گرفت که از جام حذفی انصراف ندهد و در این رقابت‌ها حاضر می‌شود چیست، اظهار داشت: قطعا از مصاف با صنعت نفت آبادان استقبال می‌کنیم. این را بگویم که صنعت نفت با هر ترکیبی که به مصاف ما بیاید تیم شایسته و خطرناکی است و باید مراقب این تیم باشیم. آنها با مربی خوب‌شان عملکرد قابل تحسینی در فصل نقل و انتقالات داشته‌اند و تیم قدرتمندی ساخته‌اند. هدف سپاهان قهرمانی و موفقیت در جام حذفی است و با کمک هواداران‌مان در ورزشگاه نقش جهان از اولین مرحله این رقابت‌ها صعود می‌کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری