اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته شده است ،در این یکی دو روز آینده مذاکرات نهایی را با کریمی انجام خواهیم داد.
۱۴:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی اخوان در گفت وگویی در خصوص آخرین وضعیت علی کریمی، اظهار داشت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات در اروپا بسته شده است باید دید که کریمی بازیکن آزاد هست یا نه. به هر حال ما هفته گذشته با مدیر برنامه‌هایش صحبت‌هایی را انجام دادیم. ان‌شاالله در این یکی دو روز مذاکراتی را انجام خواهیم داد. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. این بازیکن مدنظر آقای کرانچار است. ما مذاکرات نهایی را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص اینکه نویدکیا قرار است از تیم سپاهان جدا شود، یا خیر، اظهار داشت: آقای نویدکیا دیروز با ما تمرین کرد. شرایط خوبی دارد و قرار نیست از تیم ما جدا شود. هیچ مشکلی وجود ندارد. امیدواریم امسال شرایط خوبی داشته باشد و بتواند به تیم ما کمک زیادی کند.

وی در پایان اظهار داشت: دیروز با تیم ملی دانشجویان بازی دوستانه ای برگزار کردیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم آماده می‌شویم تا در هفته ششم به مصاف فولاد خوزستان بریم امیدوارم به روند خوب و شرایط ایده‌آل خودمان برگردیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری