اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۱۱۹
سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در واکنش به انتشار تصویری از او در کنار مربیان بزرگ و داوران یوفا گفت: عده‌ای نوشته‌اند اینها قربانیان تیم من هستند، خیر اینها دوستان صمیمی و استادان من لقب دارند.
۱۷:۴۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| زین الدین زیدان در مصاحبه با ال‌موندو دپورتیوو گفت: تصویری منتشر شده از من در کنار سایر مربیان بزرگ جهان و این برای من یک افتخار است. این درست نیست که مدام دست به مقایسه بزنیم و سایرین را مورد تمسخر قرار بدهیم. متاسفانه این کار نه در فضای مجازی بلکه در صفحه رسمی روزنامه‌ها و خبرگزاری های اسپانیای و فرانسوی شکل گرفت و این به دور از اخلاق و انصاف است.

زیدان ادامه داد: با رئال مادرید برابر بیشتر تیم‌های بزرگ دنیا به پیروزی رسیده‌ایم اما این دلیل نمی‌شود به مربیان این تیم‌ها توهین کنیم. این کار هرگز قابل قبول نیست.

زیدان درباره تیم ملی فرانسه و دعوت نشدن دیگر بار بن‌زما نیز گفت: بن‌زما مشکلی برای بازگشت به تیم ملی ندارد اما دشان تصمیم گیرنده است و گویا کشور فرانسه به خاطر اتهامی که هرگز در دادگاه به اثبات نرسید، برآشفته است، به کریم گفتم اگر با نبودن تو مردم آرام می‌شوند بمان و از راه دور برای تیم ملی فرانسه دعا کن.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین