اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۰۳۲
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امیدوار است مسئولان این باشگاه هرچه زودتر وضعیت او را برای ادامه همکاری یا جدایی به طور رسمی اعلام کنند.
۱۸:۱۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگویی درباره شرایط حضورش در صنعت نفت آبادان، گفت: از زمانی که به صنعت نفت آمدم، مردم خوب آبادان برخورد بسیار خوبی با من داشتند و همواره در تمرینات و خارج از آن انگیزه‌ام را بیشتر می‌کردند اما حالا شرایطی پیش آمده که مشخص نیست در این تیم بمانم یا خیر.


وی افزود: کادر فنی تیم به طور شفاهی به من اعلام کرد ابتدا تکلیف حضورم در تیم را مشخص کنم و بعد برای ادامه فصل تصمیم بگیرم که به درخواست سرمربی به اردوی بروجرد نرفتم و در آبادان مانده‌ام ولی با این حال وضعیتم روشن نیست چون سه، چهار بار به دفتر باشگاه رفتم تا با علی عیسی‌زاده دیداری داشته باشم ولی او نبود و فقط با برادرش صحبت کردم که ایشان هم گفتند باید با مدیر عامل باشگاه حرف بزنم.


مهاجم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر با عیسی‌زاده جلسه‌ای داشته باشم و وضعیتم برای ادامه فصل مشخص شود چراکه زمان زیادی برای نقل و انتقالات نمانده است. من با هزار امید به نفت ابادان آمده ام و باورم نمی‌شود هفته پنجم با من چنین رفتاری کنند. به هر کار فوتبال است و من به سلیقه‌ها احترام مَی‌گذارم اما باید تکلیف مشخص شود. من نمی‌توانم همین طور بلاتکلیف بمانم. باشگاه باید یا جلسه بگذارد یا نامه ای به من دهد.چون بازیکن حرفه‌ای هستم همان روز که شفاهی گفته شد به ابادان امدم اما نه مدیر عامل است نه کسی از باشگاه که بدانم تکلیف من چیست.


بهزادی‌کریمی درمورد اظهارات هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد مبنی بر مذاکره و توافق با او عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و من هیچ صحبتی با گسترش فولاد نداشتم؛ نصیرزاده شخص با دانشی است و سال هاست در فوتبال است اما به تازگی مدیریت باشگاه لیگ برتری را عهده‌دار شدند‌. هنوز گویا در این جایگاه شناخت چندانی ندارد و به همین دلیل است که نمی‌دانند وقتی با من هیچ حرفی نزده است نباید اسم من را بیاورد و در مورد من حرف بزند یا اظهار نظر کند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری