اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۷۵۷
سخنگوی باشگاه نفت تهران از حل و فصل مشکلات مالیاتی این باشگاه پس از جلسات مکرری که انجام شد خبر داد.
۱۷:۴۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|

حسین قدوسی در گفت‌وگویی، در خصوص مسائل و مشکلات مالیاتی باشگاه نفت تهران گفت: به دلیل بدهی‌های مالیاتی که وجود داشت اداره مالیات طی درخواستی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درخواست کرده بود تا پروانه فعالیت باشگاه نفت باطل شود که این موضوع عواقب خوبی برای ما نداشت به همین دلیل با اداره دارایی توافقاتی حاصل شد و خوشبختانه توانستیم مشکلات مالیاتی را حل و فصل کنیم. باشگاه نفت در حدود 10 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی مالیاتی داشت که 6 میلیارد و 400 میلیون تومان آن تا سال 93 بود و مابقی آن بخشی از دیرکرد و جرائمی بود که در این مدت لحاظ شده بود.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد تا گلرخسار مالک باشگاه جلسات متعددی را با مسئولان اداره دارایی برای حل این مشکل برگزار کند و با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شد که حتی تخفیف‌هایی هم به باشگاه نفت داده شود. همچنین قرار است بدهی‌های موجود مجدداً بررسی شده و برای بازپرداخت آن تقسیط صورت بگیرد. همچنین باشگاه نفت ضمانت‌های لازم را داده و با توافق میان شرکت بهنام پیشرو کیش و اداره مالیات مقرر شده که این مطالبات قانونی پرداخت شود و همه چیز از طریق امور اداری پیگیری گردد. این در حالی است که از سوی مالک باشگاه نزدیک به 10 درصد از قرارداد بازیکنان هم به آنها پرداخت شده و آرام آرام شاهد هستیم تا موانع حضور نفت در آسیا برداشته شود. البته جا دارد از مهدی تاج هم تشکر کنیم که در سفری که به مالزی داشت جلساتی را در این خصوص برگزار کرد و در نهایت توانست 2 ماه از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تیم‌های ایرانی مهلت بگیرد و امیدوار هستیم که هر 4 تیم ایرانی با دغدغه کمتری در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

قدوسی تصریح کرد: از طرفی هم مسئولان و مالکان باشگاه در جهت تقویت تیم کارهای مناسبی انجام دادند و قرار است تا پایان زمان قانونی نقل و انتقالات تیم را تقویت کنند و پس از آن 3 بازیکن آزاد جذب کنیم همچنین بودجه خوبی هم برای تقویت تیم و حل مشکلات در نظر گرفته شده است تا مسائل موجود مرتفع گردد. جا دارد از زحمات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بابت راهکارهایی که بابت حل مشکلات مالیاتی باشگاه نفت ارائه دادند تشکر کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری