اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۷۳۸
باشگاه گسترش فولاد تبریز حاضر شده تا هافبک گرجستانی خود را از دست بدهد.
۱۴:۱۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم گسترش فولاد با وجود جذب لوکا بوناچیچ سرمربی شناخته شده کروات اصلا انتظارات را بر آورده نکرده و از ۴ بازی که در لیگ برتر داشته فقط ۳ امتیاز کسب کرده و در قعر جدول به سر می برد.

این باشگاه با مدیریت هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل تصمیم گرفتهکاخا کاکاشویلی گرجستانی را از دست بدهد. این بازیکن که فصل گذشته در تیم ماشین سازی بازی می کرد ابتدای این فصل به عضویت گسترش فولاد در آمده اما در اقدامی عجیب از سوی این باشگاه اندو تیموریان جذب گسترش فولاد شد تا عملا در یک پست دو بازیکن مشابه داشته باشد.

اکنون این باشگاه تصمیم دارد رضایت نامهکاخا کاکاشویلی را بدهد چرا که در این پست کاپیتان سابق تیم ملی حضور دارد. نکته جالب تر این است که مدیر برنامه های این بازیکن قرار است امروز به تبریز برود و تا پایان هفته وضعیت این بازیکن را مشخص کند. ظاهرا با ادعای مدیربرنامه های این بازیکن، او از دو باشگاه دیگر ایرانی پیشنهاد دارد. مدیربرنامه هایکاخا کاکاشویلی کسی نیز جز جابا موجیری بازیکن اسبق سپاهان. ظاهرا موجیری این روزها به عنوان کارگزار فیفا مشغول به کار است و می خواهد رضایت کاکاشویلی را بگیرد.

البته سوال اینجا مطرح می شود که این بازیکن گرجستانی از ابتدا چرا جذب این تیم شد که هنوز فصل به نیمه هم نرسیده باید جدا شود.

* خبر دیگر از گسترس فولاد این است که باشگاه نفت آبادان قصد داشت بهزادی کریمی را به گسترش فولاد بدهد اما این باشگاه با اعلام نصیرزاده به خبرنگار فارس تاکید کرد که این بازیکن را نمی خواهد. لیست ۶ نفره بازیکنان لیگ برتری گسترش فولاد در نقل و انتقالات پر است. این تیم دو بازیکن خارجی دیگر می تواند جذب کند. چند روز قبل صحبت از حضور یک بازیکن سوئدی و عراقی شده بود اما هنوز خبری از جذب نهایی نشده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین