اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۰۳۸
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید نبود کامیابی‌نیا در بازی با الاهلی عربستان از ابتدا، تاثیر زیادی در عملکرد پرسپولیس داشت.
۱۴:۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید استیلی درباره تساوی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان، اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی برابر الاهلی به نمایش گذاشت. تک تک بازیکنان پرسپولیس از نظر تکنیکی از بازیکنان حریف خیلی بهتر بودند و متاسفانه تیم در دقایق بدی از بازی گل دریافت کرد که همین موضوع شیرازه تیم را بر هم زد اما تیم خیلی زود به بازی برگشت و توانست باخت ۲ بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی بازیکنان عملکرد خوبی در بازی مقابل الاهلی نداشتند یعنی بهتر است بگویم آن انتظاری که ما داشتیم را نتوانستند ارائه بدهند و به قول فوتبالی‌ها روزشان نبود. پرسپولیس در لیگ فصل گذشته کمتر به حریفانش فرصت گلزنی می‌داد اما الان چند بازی است که حریفان به خوبی فرصت گلزنی ایجاد می‌کنند که تا به حال بیرانوند در برابر این فرصت‌ها خوب عمل کرده است. در بازی برابر الاهلی هم همین اتفاق افتاد و حریف از ضعف خط دفاع استفاده کرد و توانست چند موقعیت خوب ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نبود کمال کامیابی‌نیا هم گفت: بهتر بود کامیابی‌نیا از ابتدا در ترکیب تیم به میدان می‌رفت. بازیکن جایگزین او یعنی محسن ربیع‌خواه نتوانست در کار دفاعی آن جنگندگی لازم را داشته باشد. ربیع‌خواه بازیکنی است که وقتی توپ را در اختیار دارد خوب پاس می‌دهد و بازی را باز می‌کند اما وقتی توپ را در اختیار ندارد درگیری لازم را ندارد. در لیگ هم در بازی با سیاه‌جامگان دیدیم که نبود کامیابی‌نیا چقدر روی عملکرد پرسپولیس تاثیر داشت البته در خط دفاع، شجاع خلیل‌زاده هم عملکرد خوبی داشت و تمام توپ‌ها را به موقع دفع کرد.

وی در ادامه به بازی برگشت پرسپولیس برابر الاهلی اشاره کرد و گفت: در بازی برگشت تیم باید تلاش کند که هیچ فرصت گلزنی در اختیار حریف قرار ندهد و از معدود فرصت‌های گلزنی هم به خوبی استفاده کند. در بازی رفت دیدیم که هافبک‌های پرسپولیس دائم عقب می‌آمدند و توپ می‌گرفتند، این در حالی است که آنها باید جلوتر بازی کنند و اجازه بدهند مدافعان خودشان بازی‌سازی کنند.

استیلی بیان کرد: منشا، بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده از بازیکنان جدید و تاثیرگذار تیم هستند. فکر می‌کنم حضور آنها نقش مثبتی در عملکرد تیم خواهد داشت.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری