اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۸۱۰
مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: متأسفانه از داوری در این 2 بازی راضی نیستم؛ ما تابع نظر داور هستیم اما نباید قضاوت داور طوری باشد که حقی ناحق شود.
۱۲:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امجد مسعودزاده در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت این تیم در لیگ یک اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است با توجه به اینکه تمرینات و اردوهای خوبی را قبل از شروع لیگ یکداشتیم، خدا را شکر می‌کنم که تا الان شرایط خوبی داریم علیرغم اینکه از 2 بازی 4 امتیاز کسب کردیم من احساس می‌کنم، می توانیم در ادامه امتیازهای خوبی را به دست بیاوریم. این تیم 60-70 درصد خودش نبوده، باید از لحاظ بدنی بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیازهای کامل را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: من به این تیم امیدوار هستم، کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار داریم،نسبت به فصل گذشته از همه لحاظ بهتر هستیم مطمئن باشید 100 درصد به لیگ برتر صعود می‌کنیم. ان‌شاالله بتوانیم بازی بعدی مقابل تیم راه‌آهن را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا شرایطمان در جدول بهتر شود.

مسعود زاده در پایان اظهار داشت:متأسفانه از داوریدر این 2 بازی راضی نیستم؛ ما تابع نظر داور هستیم اما نباید قضاوت داور طوری باشد که حقی ناحق شود. اگر فیلم بازی‌های ما را نگاه بکنید متوجه می‌شوید 2 پنالتی برای ما نگرفتند و این باعث شد که تیم ما ضربه بخورد. امیدوارم که در بازی‌های بعدی تیم داوری شرایط بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری