اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۹۹
مهاجم تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از هم‌بازی‌های خود خواست در بازی‌های ملی به خصوص بازی مقابل ایران فداکاری بیشتری داشته باشند.
۱۱:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| لی دونگ گوک، مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی در سه سال گذشته یکی از مهره‌های کلیدی فوتبال ملی کشورش بوده و به خاطر دعوت مجدد به تیم ملی بسیار خوشحال است. او در مصاحبه با «کره هرالد» تصریح کرده که همه بازیکنان باید ضریب فداکاری خود را افزایش دهند.

گوک 38 ساله خاطرنشان کرد: با این سن بار دیگر به من اعتماد شده و با همه وجودم برای کشورم تلاش خواهم کرد. برابر ایران همه بازیکنان باید فداکاری بیشتری داشته باشند و خود را سرباز کشور بدانند.

دونگ گوک که رکورد‌دار گلزنی در کی لیگ است اکنون در جئونبوک هیوندای موتورز بازی می‌کند و سابقه درخشش در وردربرمن آلمان و میدلزبورو انگلیس را نیز در کارنامه خود یدک می‌کشد.

او 103 بازی ملی داشته و از سال 1998 تا کنون 33 گل به ثمر رسانده است و به پاس‌های گلش مشهور است.

وی در باره تیم ملی کره جنوبی گفته است: کره به بازیکنانی نیاز دارد که بتوانند با همه وجود در خدمت تیم باشند. سال گذشته بازی‌های تیم ملی را تماشا می‌کردم و نظر شخصی من این است که برخی از بازیکنان برای تیم ملی فداکاری نمی‌کنند. من به سن و توانایی‌های خود اطمینان دارم، از سرمربی تیم ملی خواهش کردم مرا دعوت نکند مگر آنکه مطمئن باشد به درد تیم ملی می‌خورم، دوست ندارم فقط الهام بخش و الگو باشم و جای یک جوان را در تیم ملی بگیرم.

وی ادامه داد: به مردم کره جنوبی قول می‌دهم ایران را در خاک کره شکست دهیم. ما همیشه در شرایط بحرانی و حساس به ایستگاه ایران می‌رسیم و این نگران کننده است اما این بار قضیه فرق دارد و برای شکست دادن ایران در خانه خود هم قسم هستیم.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری