اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۷۳
نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال تاکید کرد ملی‌پوشان می‌توانستند مقابل چین‌تایپه در مسابقات قهرمانی آسیا بهتر بازی کنند.
۰۲:۲۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فریبا صادقی در گفت‌وگویی، درباره آغاز اردوهای تیم ملی والیبال بانوان برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان، اظهار داشت: قرار است هفته آینده این اردوها آغاز شود اما هنوز دقیق مشخص نیست. ما روز چهارشنبه جلسه‌ای با کادر فنی خواهیم داشت تا درباره مسابقات قهرمانی آسیا صحبت‌هایی را داشته باشیم.

وی درباره اینکه آیا تیم ملی با همین کادر در مسابقات مقدماتی قهرمانی جهان شرکت می‌کند، عنوان کرد: برای اینکه ببینیم برنامه‌مان به چه شیوه‌ای است و چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم قرار است یکی دو روز آینده جلسه‌ای را با آقای داورزنی داشته باشیم. تا آخر هفته تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال همچنین درباره شروع لیگ برتر، گفت: امروز (سه‌شنبه) جلسه شورای عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود. من هم در جلسه حضور دارم و با باشگاه‌هایی که می‌آیند من هم صحبت‌هایی را خواهم داشت.

صادقی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما قرار بود مذاکراتی را با مربی خارجی برای تیم پایه داشته باشید، برنامه‌تان در این مورد چه شد، خاطرنشان کرد: باید صبر کنیم تا استعدادیابی تمام شود. فعلا در مرحله انتخاب هستیم وقتی به نتیجه نهایی رسیدیم آن وقت می‌گوییم با گزینه داخلی کار می‌کنیم یا خارجی.

وی در ادامه درباره نتایج بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا، یادآور شد: بازی اول را مقابل چین‌تایپه برگزار کردیم که روز نامناسبی بود اما بچه‌ها می‌توانستند بهتر باشند. در سایر مسابقات بازیکنان با تمام توان بازی کردند. تیم‌هایی که بعد از رده هشتم هم قرار گرفتند تیم‌های خوبی بودند و ضعیف‌ترین تیم مالدیو بود. از طرفی ما در این مسابقات 3 بازیکن با تجربه را نداشتیم.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال در پایان درباره صحبت‌هایی که در خصوص خداحافظی مونا خواجه‌کلایی شنیده شده، اظهار داشت: نمی‌دانم، هنوز صحبت رسمی نشده است. باید بچه‌ها را ببینم و با آنها صحبت کنم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری