اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۷۰
سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: عملکرد بازیکنان ایران در مسابقه با چین به مراتب بهتر از چینی ها بود و به همین دلیل پیروز میدان شدند.
۰۱:۴۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، «وانگ هایچوآن» بعد از پیروزی تیم ایران بر چین در چهارمین روز رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در بحرین افزود: دو تیم ایران و چین امروز یکی از بهترین بازی های این تورنمنت به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه تیم چین بعد از رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار تغییراتی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کرده است، گفت: تیم ایران در این دوره از رقابت ها از بازیکنان خوبی بهره می برد و از مدعیان قهرمانی محسوب می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان چین ادامه داد: بازیکنان من بهتر از تیم ایران نبودند و به همین دلیل مقابل آنان مغلوب شدند.

«جینگ یین زی هانگ» بازیکن شماره 19 چین در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور میانمار بود که در رقابت های بحرین حضور ندارد، سرمربی نوجوانان چین در  پاسخ به این پرسش که چرا این بازیکن را همراه نیاورده است، گفت: این بازیکن عضو تیم ملی بزرگسالان چین شده است و به همین دلیل به بحرین نیامده است.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز در سومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان چین را شکست داد و با هشت امتیاز از سه برد در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین