اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۶۴
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: حمایت آقای مهندس زنوزی از باشگاه ماشین سازی، نجات واقعی قدیمی‌ترین تیم فوتبال شمال‌غرب کشور بود.
۲۳:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، رسول خطیبی امروز در خصوص حمایت مهندس زنوزی از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار داشت: آقای مهندس زنوزی کارنامه درخشان و مشخصی در شهر و کشورمان دارند و نیازی به تعریف من نیست اما در این مقطع مهم که ماشین سازی را زیر چتر حمایتی خود گرفتند، جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: به عنوان کسی که چندین سال در فوتبال بوده ام، همانند آقای زنوزی ندیده ام که از سرمایه شخصی خود برای ورزش خرج کند. ما باید قدردان چنین سرمایه های ارزشمند شهرمان باشیم و من مجددا از حمایت ایشان از باشگاه ماشین سازی تشکر می کنم.
خطیبی همچنین با تقدیر از زحمات رئیس هیئت فوتبال استان، عنوان کرد: در قضیه انتقال مالکیت باشگاه ماشین سازی به آقای زنوزی، سردار ششگلانی زحمات زیادی را کشیدند و اقدام بموقعی در این موضوع داشتند و من از ایشان نیز قدردانی می کنم.
وی با بیان اینکه روزهای خوش در انتظار تیم فوتبال ماشین سازی است، گفت: این نوید را به هواداران ماشین سازی می دهم که با تغییر مالکیت این باشگاه به آقای مهندس زنوزی، روزهای خوشی در انتظار ماشین سازی است و امیدواریم که بتوانیم در مسابقات نتایج خوبی بگیریم و محبت های مهندس زنوزی را به خوبی پاسخ دهیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین