اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۴۲
عليرضا اكبرپور مهاجم اسبق استقلال معتقد است هواداران اين تيم بايد صبور باشند و تغيير سرمربي نمي‌تواند چيزي را در استقلال تغيير دهد.
۲۱:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اكبرپور در مورد شرايط بحراني استقلال و ناراحتي هواداران اين تيم به خبرورزشي گفت: هوادار حق دارد ناراحت شود ولي قرار نيست يك تيم با 4 هفته نتيجه نگرفتن كادر فني را تغيير دهد. به نظر من با تغيير سرمربي چيزي درست نمي‌شود و مربي جديد هم بعد از اينكه كارش را شروع كند به زمان زيادي احتياج دارد تا تيم را بشناسد. به نظر من استقلال بازي به بازي از لحاظ فني پيشرفت كرده است و معتقدم قطعاً از اين شرايط خارج خواهد شد.

اكبرپور در مورد اينكه مشكل فني استقلال چيست؟ خاطرنشان كرد: به نظر من استقلال با توجه به تغييراتي كه داشت نياز به زمان دارد و هنوز بازيكنان جديد با بازيكنان فصل گذشته هماهنگ نشده‌اند. فوتبال يك كار گروهي است و يك تيم براي رسيدن به شرايط ايده‌آل نياز به زمان دارد. بازيكنان استقلال تلاش خودشان را انجام مي‌دهند و مطمئناً وضعيت اين تيم بهتر خواهد شد. من معتقدم بعضي‌ها مي‌خواهند استقلال را خراب كنند و هواداران نبايد دست آنها آتو بدهند. آنها بايد از استقلال حمايت كنند.

اكبرپور در مورد حرف‌هاي منصوريان كه گفته است استقلال تا سال 1402 مدعي قهرماني در آسيا خواهد بود گفت: من با منصوريان هم‌بازي بودم و معتقدم او اهل دروغ نيست. البته منصوريان بايد بداند به عنوان سرمربي استقلال چگونه صحبت كند و اعتقادم اين است كه بايد سنجيده‌تر و باتجربه‌تر مصاحبه كند. شايد گاهي اوقات جو منصوريان را مي‌گيرد ولي هواداران استقلال و پرسپوليس زياد به آينده توجهي ندارند و براي آنها نتيجه گرفتن مهم است. واقعاً تا سال 1402 معلوم نيست چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین