اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۶۹۴
رئیس هیات مدیره باشگاه برای بار چندم حضور در این جلسات را تحریم کرد تا بر شایعه اختلافش با برخی از اعضا و به خصوص با مدیرعامل آبی پوشان صحه گذاشته باشد.
۱۶:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| نشست هیات مدیره باشگاه استقلال برای بار چندم بدون حضور رییس برگزار شد تا مشخص شود که اخبار قبلی مبنی بر وجود اختلاف بین قریب و برخی از اعضای هیات مدیره استقلال به خصوص با سید رضا افتخاری مدیر این باشگاه چندان بی پایه و اساس نیست. قریب حضور در جلسه‌ای دیگر را بهانه‌ای قرار داد برای عدم حضور در جلسه هیات مدیره استقلال و این اولین باری نبود که این اتفاق می‌افتاد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال که از نسل مدیران گذشته این باشگاه است و سابقه سالهای زیادی حضور در هیات مدیره و حتی مدیریت باشگاه را هم در کارنامه‌اش دارد، بعد از مذاکراتی که قبل از شروع فصل با تصمیم سازان در حوزه استقلال در وزارت ورزش و جوانان داشت، سرانجام پذیرفت که در هیات مدیره این باشگاه مسئولیت بگیرد. وی پس از آن خواست تا یکی از معاونین سابق این باشگاه را بار دیگر به چرخه مدیریت اضافه کند که این موضوع با مخالفت صریح و بی پرده افتخاری مواجه شد.

مدیرعامل استقلال نخواست تا چارت مدیریتی باشگاه که رابطه مستقیم کاری با خودش دارند توسط هیات مدیره چیده شود و از همین رو سر مواضع خودش ایستادگی کرد و این موضوع باعث شد تا قریب در این خصوص موضع گرفته و اختلافات طرفین شدت بگیرد.

فصل گذشته هم در حالی که شهاب جهانیان رئیس وقت هیات مدیره باشگاه استقلال برای خود سخنگو و مشاور فنی برگزید و خبر آن را از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال رسانه‌ای کرد، این موضوع با مخالفت صریح افتخاری مواجه شد و نه تنها اخبار مزبور از روی خروجی سایت باشگاه استقلال حذف گردید، بلکه وی تا آخر پای حرف خود ایستاد و این اجازه را به رییس هیات مدیره نداد که برای خودش مشاور و سخنگو داشته باشد.

افتخاری فصل قبل هم نشان داد استعداد ایستادگی مقابل رییس هیات مدیره را دارد و پای تبعات آن هم می ایستد. لذا بعید است که وی اینبار هم در مواضع خود مقابل رییس فعلی هیات مدیره باشگاه انعطاف نشان داده و به خواسته او تن دهد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین