اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۶۸۸
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:مطمئنا اگر همه چیز ما درست باشد که از هم اکنون قهرمان می‌شویم و در هر بازی باید 4-5 گل بزنیم.
۱۶:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز،‌اظهار داشت: فردا یک بازی سخت داریم. نمی‌خواهیم موقعیت‌مان به خطر بیفتد. برای تراکتورسازی و هوادارانش احترام قائل هستم آنها فقط در سه بازی اول بدشانسی آوردند و در تمام بازی‌هایشان خوب بازی کردند. آنها را آنالیز کرده‌ایم.

دایی ادامه داد: حریف را به خوبی آنالیز کردیم. بازی خیلی حساسی داریم و محکوم به برد هستیم و می‌خواهیم در صدر جدول بمانیم. 2 روز ریکاوری کرده‌ایم و دیروز تمرین خوبی داشتیم وامروز هم تمرین خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه روند پیشرفت سایپا ادامه خواهد داشت یا نه،‌گفت:‌مطمئنا تلاش می‌کنیم این روند شکسته نشود و به این روند خوب‌مان ادامه دهیم. ما بازی‌های سختی داشته‌ایم و الان هم خوب تمرین و کار می‌کنیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد می‌توانیم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه تعطیلی لیگ به شما ضربه می‌زند یا نه، اظهار داشت: نه تنها ما بلکه همه تیم‌ها روی دور افتاده‌اند و اگر بازی نداشته باشیم از این شرایط خارج می‌شویم. با این حال این وضعیت را به خاطر تیم ملی تحمل می‌کنیم. تیم ملی باید نتایج خوب خود را ادامه دهد و خودش را برای جام جهانی آماده می‌کند. این بازی‌ها می‌تواند بازی تدارکاتی سختی برای تیم ملی باشد. اگر ضرر و نفع دارد برای همه تیم‌ها این شرایط یکسان است. ان‌شاالله که تیم ملی موفق شود.

دایی در مورد اینکه مهاجمان تیمش فرصت‌سازی می‌کند، گفت: ‌ما فرصت زیادی را به قول شما از دست می‌دهیم. باید خوب کار کنیم. البته اکنون هم فکر کنم 7-8 گل زده‌ایم و در کار هجومی خوب بوده‌ایم. در ایجاد موقعیت خوب عمل کرده‌ایم. مطمئنا اگر همه چیز ما درست باشد که از هم اکنون قهرمان می‌شویم و در هر بازی باید 4-5 گل بزنیم. اما ان‌شاالله این نقیصه را هم برطرف می‌کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری