اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۶۷۶
با اعلام مدیر تیم فوتبال سایپا، شاگردان علی دایی جوان‌ترین تیم لیگ برتر را تشکیل داده اند.
۱۵:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی حاتم، مدیر تیم فوتبال سایپا در گفت و گو با سایت این باشگاه در مورد شرایط نارنجی پوشان عنوان کرد: تیم سایپا امروز در وضعیت بسیاری مناسبی به سر می برد و بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی بسیار سنگین تمام بازیکنان این تیم در شرایط ایده آل هستند.

وی اضافه کرد: نتیجه دیدارهای چهار هفته گذشته تیم سایپا نشان از عملکرد مناسب این تیم، کارگروهی درست و سبک بازی و دوندگی مناسب بازیکنان حاکی است که قطعا با تداوم این مساله، سایپا در هفته آینده نیز در صدر جدول باقی می ماند.

مدیر تیم فوتبال سایپا تهران ادامه داد: خوشبختانه مدیران ارشد باشگاه سایپا نیز به خوبی با این تیم همکاری و خواسته های این تیم را در حد امکان مرتفع کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به جوانی تیم فوتبال سایپا گفت: نارنجی پوشان با میانگین سنی 23.6 جوانترین تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور هستند که در کنار حضور چند بازیکن با تجربه موفق به کسب نتیجه مناسب تا این هفته از مسابقات شدند.

حاتم با اشاره به دیدار سایپا مقابل تراکتورسازی افزود: مصاف مقابل تراکتورسازی بسیار سخت خواهد بود. به اعتقاد من تمامی دیدارهای لیگ به نوعی بازی فینال محسوب می شوند و مصاف با تراکتورسازی نیز از این امر مستثنی نیست. امیدوارم با نتیجه گیری مقابل این تیم شخصیت تیمی سایپا نیز به عنوان یکی از تیم های مدعی لیگ برتر شکل گیرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: بعد از دیدار با تراکتورسازی بیش از 20 روز تعطیلات لیگ را پیش رو داریم. کادر فنی برنامه ویژه ای برای این تعطیلات دارند و قطعا اردوهای چند روزه تمرینات فشرده نیز جزئی از این برنامه خواهند بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سایپا سایپا
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری