اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۶۵۷
مربی تیم کامپوند تیراندازی با کمان دانشجویان ایران گفت: داور خطای زمانی گرفت و از حریف عقب افتادیم.
۱۳:۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمدصابر حسینی اظهار داشت: در رقابت‌های تیراندازی امروز (دوشنبه) از چین تایپه جلوبودیم. اما داور خطای زمانی گرفت که همین امر باعث شد تا میزبان جلو زده و نتیجه به سود چین تایپه شود.

وی ادامه داد: داور 2 خطا گرفت.یک خطای زمانی و بعد این که پای بازیکن روی خط بوده که همین امر ما را کار برای ما با مشکل مواجه کرد.

او افزود: کمانداران در میکس 80 ثانیه برای زدن 4 تیر فرصت دارند.اما به خاطر خطای بازیکنان و خارج کردن آنها و سپس بازگشت دوباره به محوطه، حدود 20 ثانیه هدر رفت.همین امر ابتدا باعث کاهش وقت و سپس بوجود آمدن استرس و کاهش کیفیت کار شد.

وی همچنین ناداوری در نتیجه تیر مشکوک برای کماندار ایرانی و لطف زیاد برای کماندار تایپه برای تیر مشابه را دلیل عقب افتادن دو امتیازی تیم ایران و حدف آنان از دور رقابت های دانست.
تیر مشکوک تیری است که بین دو خط سیبل قرار می گیرد که به گفته حسینی در مورد تیم ایران داور بین 9 و 10 ، امتیاز 9 را انتخاب و در مورد تیم تایپه عکس این عمل کرده است. تیم کشورمان با نتیجه 146 در برابر 148 و با دو اختلاف از دور رقابت ها حذف شد. تیم میکس دانشجویان با ترکیب فرشته قربانی و یاسر عموئی در این رقابت ها شرکت کرد.

پیکارهای دانشجویان جهان در 21 رشته از روز گذشته در چین تایپه آغاز شد و تا 8 شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری