اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۶۳۳
مدافع تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی تیمش برابر تیم اول ایالت لاکرونیا و اخراج از میدان گفت: متاسفانه به داورهای اروپایی تحت نظر فیفا زیادی رو داده‌اند.
۱۱:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سرخیو راموس که در بازی بامداد دوشنبه به وقت تهران برابر دپورتیوولاکرونیا مثل همیشه یکی از مهره‌های کلیدی تیمش محسوب می‌شد و البته از زمین بازی اخراج شد، به خبرنگار آس اسپانیا گفت: من سیستم قضاوت در انگلیس را بیشتر می‌پسندم، داوران تلاش می‌کنند بیشتر بازی در جریان باشند و خیلی از برخوردها را اگر شدید و آسیب رسان نباشد، نادیده می‌گیرند تا جریان بازی مختل نشود. در کشورهای اروپایی منهای انگلیس داوری طور دیگری است. کوچکترین برخورد با واکنش عجیب داور مواجه می‌شود و این درست نیست. داوران گمان کرده‌اند جز قاضی میدان مالک بازیکنان هم هستند، بر سر آنها فریاد می‌کشند و مدام در حال تهدید به اخراج مربی تیم و بازیکنان هستند.

راموس ادامه داد: متاسفانه به داورهای اروپایی تحت نظر فیفا زیادی رو داده‌اند. برای داور این بازی واقعا متاسفم. او کاملا شخصی و خارج از چارچوب قانون مرا اخراج کرد. او واقعا ترسیده بود و ترجیح داد زودتر مرا اخراج کند تا مجبور به پاسخگویی نباشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین