اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۵۷۱
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برای رفع خلا دفاعی تیم اسماعیل نظر را جذب کردیم.
۲۰:۳۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا مهاجری در گفتگو یی اظهار داشت: اسماعیل نظر بازیکن بسیار خوبی است که که با توجه به بررسی که داشتیم و نیاز تیم در خط دفاع او را جذب کردیم.

وی ادامه داد: تیم پدیده در بازی های گذشته روند خوبی را داشته است اما متاسفانه در عین شایستگی که داشتیم نتوانستیم برخی بازیها همجون بازی با استقلال خوزستان را با پیروزی همراه باشیم.

مهاجری ادامه داد : با توجه به شرایط تیم ما یک خلا در خط دفاعی داشتیم که با جذب اسماعیل نظر انشالله این مسئله را رفع خواهیم کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا اسماعیل نظر به بازی با استقلال خواهد رسید یا خیر گفت: قرار داد او امشب در هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت شده است اما بعد از تعطیلات هفته پنجم از او استفاده خواهیم کرد.
سرمربی پدیده در رابطه با بازی این تیم مقابل استقلال گفت: به هر حال انتظار داشتیم تا سازمان لیگ این بازی را عقب می انداخت تا ما با استراحت بیشتری مقابل آنها حاضر شویم.
وی افزود: آن چیزی که مسلم است اینکه استقلال از تیم های بزرگ ایران است و ما به نتایج قبلی این تیم کار نداریم. استقلال قطعا به دنبال بهبود وضعیتش است و مقابل ما با آمادگی کامل حاضر خواهد شد ، اما پدیده نیز برنامه ریزی خودش را دارد و ما به دنبال کسب دومین پیروزی تیم هستیم.
مهاجری اظهار کرد: شرایط جدول قطعا در ادامه لیگ تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت و ما نیز برای قرار گرفتن در رده های بالا تلاش می کنیم.
وی درخصوص اینکه آیا تیمش در بازی با استقلال مصدوم دارد یا خیر گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم تنها مرتضی منصوری با آسیب دیدگی روبرو است که فکر می کنم پزشکان تیم بتوانند او را آماده کنند مگر اینکه شرایط حادی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین