اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۵۳۰
رئیس کمیته فنی فوتسال کشورمان گفت: به عنوان تیم سوم جهان در مسابقات جام ملتهای آسیا شرکت می‌کنیم و همه آسیا و مردم کشورمان برای موفقیت از ما توقع دارند.
۱۷:۲۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در خصوص آمادگی و وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان جهت حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا که در ترکمنستان برگزار می‌شود، گفت: همانطور که می‌دانید این پنجمین دوره مسابقات داخل سالن آسیاست که ما در آن شرکت می‌کنیم. در دوره‌های قبل با تیم امیدهایمان به این مسابقات می‌رفتیم اما از آنجایی که مسابقات جام ملتهای آسیا را در پیش داریم به همین دلیل سرمربی تیم ملی ترجیح داد که در این تیم از چند بازیکن بزرگسال هم استفاده کند.

وی ادامه داد: امیدوارم امسال هم در مسابقات عشق آباد بتوانیم نتایج طلایی دوره‌های پیشین را تکرار کنیم. البته همانطور که می‌دانید تیم تایلند دیگر آن تیم سابق نیست و تیم بسیار خطرناکی شده است. همچنین از ژاپن و ازبکستان هم نباید بی‌تفاوت بگذریم و نباید اینطور باشد که فکر کنیم مسابقات آسانی پیش روی ماست. ما در مرحله گروهی با تیم‌های اردن، قرقیزستان و تائیتی رقابت داریم که توان آنها مشخص است و حریفان سرسختی برای ما نخواهند بود. به نظر خودم در گروه مقدماتی خوبی قرار داریم اما در گروه C به واقع گروه مرگ است به طوریکه تیم‌های تایلند، ژاپن، اندونزی و لبنان در آن قرار دارند که هر 4 تیم مدعی هستند. به هر حال بخش مهم برای ما از مرحله حذفی آغاز می‌شود و آنجا باید با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم به همین دلیل معتقدم بازی‌های مرحله گروهی می‌تواند برای ما مسابقات تدارکاتی خوبی پیش از مسابقات حساس باشد.

ترابیان درخصوص اینکه چه نتایجی برای تیم ملی فوتسال کشورمان در این مسابقات ارزیابی می‌کنید، افزود: به هر حال بازیکنان ما رده سوم جهان را در اختیار دارند و همه مردم کشورمان و همه آسیا از ما توقع دارند. سرمربی تیم ملی هم زحمات زیادی می‌کشد و مسابقات تدارکاتی خوبی هم برگزار خواهیم کرد هرچند که به اعتقاد خود من قوی‌ترین و اصلی‌ترین رقیب ما در این رقابت‌ها تیم تایلند است.

رئیس کمیته فنی فوتسال کشورمان در مورد برنامه‌های آینده تیم ملی فوتسال افزود: بعد از مسابقات داخل سالن ترکمنستان از 21 تا 25 مهر در تبریز مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها را داریم و قطعاً مسابقات جذابی خواهد بود. همچنین از 12 الی 16 آذر در مسابقات 4 جانبه‌ای با حضور تیم‌های قدرتمند دنیا شرکت می‌کنیم و تا الان حضور آرژانتین و روسیه در این مسابقات قطعی شده و اگر پرتقال به این مسابقات نیاید حرف قدرتمندتر از این تیم را انتخاب می‌کنیم. همچنین 30 دی به اسلوونی می‌رویم و آنجا بازی‌های تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و می‌دانید که این کشور میزبان جام ملت‌های اروپا است.

وی خاطرنشان کرد: دیروز مشخص شد که 12 و 13 بهمن و قبل از اعزام به چین تایپه برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2 بازی تدارکاتی با تیم بلاروس در تاریخ 12 و 13 بهمن انجام خواهیم داد و شرایط برای تیم ملی فوتسال خوب خواهد بود چرا که تا پیش از شروع مسابقات جام ملتهای آسیا تدارک خوبی خواهند دید. این را هم اضافه کنم که از آنجایی که با برزیلی‌ها در ارتباط خوبی هستیم روز گذشته مشخص شد که امسال نمی‌توانیم در مسابقات گرند پری در برزیل شرکت کنیم چرا که این مسابقات 9 الی 15 بهمن انجام می‌شود و ما باید 16 بهمن در رقابتهای جام ملتهای آسیا در چین تایپه بازی کنیم و به دلیل این تداخل زمانی بر خلاف دوره‌های قبلی این دوره نمی‌توانیم در گرندپری حاضر شویم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری