اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۵۰۵
مهاجم پیشین استقلال گفت که از باشگاه استقلال شکایت نکرده، اما شاید مجبور به گرفتن تصمیم دیگری شود.
۱۴:۲۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| آرش برهانی درباره شایعه شکایتش از باشگاه استقلال به AFC‌ به دلیل عدم پرداخت مطالباتش اظهار داشت: نمی‌دانم داستان این شکایت چیست، چون تا امروز چنین کاری نکرده‌ام. 5 سال است از استقلال پول می‌خواهم و در یک سال اخیر 40 مرتبه به باشگاه رفتم و تنها چهار بار جلسه گذاشته‌اند. قرار بود پولم را بدهند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. اخیرا هم مشکل مالیاتی داشتم و گفتم دچار مشکل شده‌ام، اما شکایتی نکرده بودم.

وی افزود: در این مدت، با مشکلات مالی وحشتناکی دست و پنجه نرم می‌کنم و ماشین زیرپایم را هم فروختم. کلی مسائل شخصی دارم که درست نیست آنها را بازگو کنم. یک نیم نگاه به من نکردند. گفتند پنج میلیارد از بدهی‌های‌شان را پرداخت کرده‌اند، اما من یک ریال هم پول نگرفته‌ام. در ذهنم شکایت هم نبود، چه برسد که این کار را بکنم، اما با توجه به اینکه یک ریال هم به من نداده‌اند، مجورم از طریق وکیل تصمیمات دیگری بگیرم، چون شرایط مناسبی ندارم.

مهاجم پیشین استقلال خاطرنشان کرد: گفتند پنج میلیارد از بدهی‌های بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم، اما به اندازه یک ریال به من توجه نشد. بیشترین پولی که استقلال بابت بدهی باید به یک بازیکن بدهد، آرش برهانی است، اما هیچ پولی نداده‌اند.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال برهانی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین