اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۴۸۱
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: در مسابقات سئول کاپ توانستیم به خوبی نقاط ضعف و قوت‌مان را شناسایی کنیم.
۱۲:۲۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا حبیبی در گفت‌وگویی درمورد حضور تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های سئول کاپ اظهار داشت: این تورنمنت 3 جانبه با حضور تیم‌های ایران، تونس و کره‌جنوبی برگزار شد. تیم کره‌جنوبی با برنامه‌ریزی دو ساله و برگزاری اردوهای تدارکاتی در اروپا تیمی آماده و منسجم شده است. آنها میزبان مسابقات انتخابی جهان هستند و به همین دلیل با قدرت در این تورنمنت حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: تیم ملی تونس هم از تیم‌های قدرتمند است که در غیاب چند لژیونر خود به این مسابقات آمد. آنها از وجود یک مربی اسپانیایی بهره می‌برند که برای نخستین بار تیم ملی تونس را در این تورنمنت هدایت کرد. تیم ایران هم 10 لژیونر خود را در اختیار نداشت و ملی‌پوشان با توجه به تعطیلی که داشتند در مناسبی قرار نداشتند.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فرصت کافی برای آماده‌سازی فیزیکی بازیکنان نداشتیم، اما عملکرد خوبی در این مسابقات داشتیم. حضور در تورنمنت سئول کاپ تجربه خوبی برای ما بود چون توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم. امیدوارم از حالا شرایط تیم‌های لیگ برتری به گونه‌ای باشد که ملی‌پوشان بتوانند در تیم‌های باشگاهی خود به آمادگی بالایی برسند.

حبیبی با بیان اینکه در تیم ملی کمبود وقت داریم، عنوان کرد: شرایط در تیم ملی به گونه‌ای است که بازیکنان فقط جهت هماهنگی تیمی دور هم جمع می‌شوند. تمرینات آماده‌سازی و بدنسازی اغلب در باشگاه‌ها باید انجام شود تا یک بازیکن در بهترین شرایط بتواند در خدمت تیم ملی کشورش باشد. ما نسبت به رقبای آسیایی خود عقب هستیم، چراکه آنها برنامه‌ریزی خوبی برای حضور در مسابقات دارند.

وی درمورد شرایط لیگ برتر هندبال ایران و آخرین وضعیت تیم شهرداری کاشان که سال گذشته در آنجا فعالیت می‌کرد، تصریح کرد: با توجه به تغییراتی که در شهرداری ایجاد خواهد شد، شهردار سابق کاشان برکنار می‌شود و تا جایی که من اطلاع دارم اعضای شورای شهر هم مخالف حمایت از ورزش قهرمانی هستند، چراکه از پس هزینه‌های آن برنمی‌آیند.

سرمربی سابق تیم هندبال شهرداری کاشان درخصوص بدهی‌‌های این باشگاه گفت: اعضای تیم هندبال شهرداری کاشان از طریق مراجع قضایی و البته کمیته انضباطی فدراسیون هندبال به دنبال گرفتن حق و حقوق خود هستند. تا چند روز آینده لیگ برتر هندبال آغاز خواهد شد و مسئولان هم نام نهایی تیم‌های حاضر در لیگ را معرفی خواهند کرد.

حبیبی ادامه داد: تیم‌های لیگ برتری مشکلات زیادی دارند که امیدوارند زودتر حل شود. شاید شرایط تیم‌هایی مانند گچساران، سپاهان، مس کرمان و نیروی زمینی کمی خوب باشد، اما درمجموع اکثر تیم‌ها با مشکلات زیادی روبرو هستند. با توجه به شرایطی که در لیگ می‌بینم به عنوان سرمربی تیم ملی در لیگ فعالیتی نخواهم داشت. تا جایی که من خبر دارم فدراسیون به دنبال حضور تیمی از تهران است که امیدوارم این امر محقق شود؛ به نظر من تعداد تیم‌ها کم، اما باکیفیت باشد بسیار بهتر است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین