اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۴۷۵
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: در مورد لیست تیم ملی به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارم اما اگر دعوت شوم همه تلاشم را برای جلب نظر آنها می‌کنم و گرنه برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم.
۱۱:۴۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد ایرانپوریان در سال‌های اخیر یکی از موثر ترین بازیکنان تراکتورسازی بوده و به عنوان مدافعی با تجربه همواره در امر گلزنی و گلسازی حضوری موثر داشته است.

ایرانپوریان در فصل جاری هم این روند را دنبال می‌کند. او در دیدار مقابل نفت تهران هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا تراکتورسازی اولین سه امتیاز خود در فصل جاری را کسب کند.

ایرانپوریان در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تراکتورسازی صحبت‌های زیر را نجام داد:

در مورد پیروزی مقابل نفت تهران صحبت می‌کنی؟

خدا را شکر در بازی که مستحق کسب 3 امتیاز بودیم برنده شدیم. توانستیم با این پیروزی به شرایطمان در جدول بهبود ببخشیم و با روحیه بیشتر کارمان را برای حضور در ادامه مسابقات دنبال کنیم.

 در بازی با نفت دو گل تراکتورسازی را وارد دروازه کردی تا به نوعی موثرترین مهره تیمت در این بازی لقب بگیری؟

این حاصل تلاش و زحمت همه بازیکنان بود. خدا را شکر توانستم حاصل تلاش بازیکنان را به گل تبدیل کنم. گل زدن من اصلا مهم نیست چیزی که اهمیت دارد کسب پیروزی است.

عملکرد بازیکنان جوان تراکتورسازی در هفته‌های اخیر چطور بود؟

جوان‌ها کار بسیار سختی پیش رو دارند. با یک بازی خوب نباید فکر کنند به اهدافشان رسیدند. باید این شرایط خوب را حفظ کنند. جوان‌های تیم‌مان شایسته هستند و امیدوارم در شرایط سختی که در ادامه مسابقات وجود دارد بتوانند به تیم کمک کنند.

با این پیروزی روند بدشانسی‌های تراکتورسازی به پایان رسیده است؟

نمی‌توان بعد از یک پیروزی گفت شرایط ایده‌آل است و با کسب یک باخت شرایط را بحرانی ارزیابی کرد. تازه در اول راه هستیم باید تمرکزمان را بالا ببریم تا اشتباهاتمان را تکرار نکنیم. پس با یک برد نمی‌توان گفت شرایط ایده‌آل شده باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم.

هدف تراکتورسازی در فصل جدید چیست؟

ما می‌خواهیم عملکردی شایسته و در شان تراکتورسازی ارائه کنیم. در حال حاضر این وضعیت ایده‌آل نیست. امیدواریم از این وضع خارج شویم و بتوانیم در ادامه شرایط بهتری پیدا کنیم.

امسال هم به شرایط زمین یادگار امام تبریز انتقاد کردی. آیا شرایط بهبود پیدا نکرده است؟

هفته به هفته کیفیت چمن کاهش پیدا می‌کند. امیدوارم تدبیری در تعطیلات لیگ اندیشیده شود تا شرایط زمین بهبود پیدا کند و بتوانیم در ادامه لیگ در شرایط بهتری به میدان برویم.

در هفته پنجم با سایپا روبرو می‌شوید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی در پیش داریم امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی بگیریم. باید تمرکزمان را بالا ببریم این مسابقه به مراتب از دیدار با نفت تهران سخت‌تر است.

 محمد نوری هم به جمع مصدومان تراکتورسازی پیوست.

متاسفانه این اتفاق افتاد و نوری هم به مصدومان تیم‌ما اضافه شد. به هر حال همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در مسابقه با سایپا نتیجه خوبی بگیریم.

قرار است به زودی لیست تیم ملی اعلام شود. فکر می‌کنی با تداوم عملکرد خوبت و دو گلی که به ثمر رساندی در لیست تیم ملی قرار بگیری؟

امیدوارم کادرفنی تیم ملی روی من نظر مثبتی داشته باشد و بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. افتخار هر بازیکنی حضور در تیم ملی است. در حال حاضر هدف اول،‌دوم و سوم من مثمر ثمر بودن برای تراکتورسازی است. اگر کادرفنی صلاح بداند از صمیم قلب دوست دارم در خدمت تیم ملی باشم. به نظر کادرفنی تیم ملی احترام می‌گذارم. اگر به اردو دعوت شوم در خدمت هستم و گرنه با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین