اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۴۶۲
مهاجم ایرانی المپیاکوس که پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی تیمش حضور پیدا کرد و درخشید، گفت: ما امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مسحق برد بودیم.
۰۹:۵۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| از هفته اول رقابت‌های سوپر لیگ یونان، شب گذشته تیم فوتبال المپیاکوس در حضور کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی خود با نتیجه 4 بر یک لاریسا را شکست داد.

در این بازی کریم انصاری‌فرد پس از مدت‌ها دوری از ترکیب اصلی المپیاکوس 90 دقیقه در میدان حضور داشت و گل دوم تیمش را در دقیقه 67 به ثمر رساند. مهاجم ایرانی یک پاس گل زیبا و دیدنی هم در دقیقه 76 برای فوتونیس مهیا کرد تا پایه‌گذار گل چهارم تیمش باشد.

انصاری‌فرد پس از این بازی در مصاحبه با سایت باشگاه المپیاکوس ابتدا درباره بازی گفت: امروز می‌‌خواهم به خانواده المپیاکوس به خاطر شروع خوب و پیروزی خوبی که به دست آوردیم، تبریک بگویم. این واقعا ناراحت کننده بود که ما امروز در ورزشگاه خانگی خودمان بدون حضور تماشاگر بازی کردیم. هواداران ما در هیچ حالتی شایسته این وضعیت نیستند و ما با حضور آنها انرژی مضاعفی می‌گیریم. از نتیجه به دست آمده خیلی خوشحال هستیم. در شرایط کنونی ما در حال آماده شدن هستیم با این وجود از نتیجه به دست آمده راضی هستیم. امروز پیروزی بزرگی را کسب کردیم و امیدوارم این پیروزی ادامه داشته باشد.

کریم در ادامه درباره اینکه می‌تواند در بازی برگشت با ریجیکا در پلی آف لیگ اروپا در ترکیب تیمش حضور پیدا کند، گفت: ما بازیکنان حرفه‌ای فوتبال هستیم و همه ما نیازمند این هستیم تا هر چه سرمربی از ما بخواهد اجرا کنیم. هر چیزی که او از من بخواهد باید اجرایی شود چه این خواسته بازی در تمام مسابقات باشد یا تنها در یک بازی حضور پیدا کنم و یا حتی یک دقیقه به من میدان دهد. باید همیشه به آموزش‌های سرمربی گوش داد و این دلیلی است که ما را به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای می‌شناسند.

مهاجم ایرانی در ادامه درباره هدفش در این فصل گفت: من همیشه جزو بازیکنان آماده هستم چون ما المپیاکوس هستیم. در تمام جوانب مجموعه بزرگی هستیم و انتخاب‌های زیادی در این مجموعه وجود دارد به همین خاطر بازیکنان باید همیشه آماده باشند تا زمان استفاده از آنها برسد. ما در تمرینات باهم رقابت می‌کنیم ولی این رقابت دوستانه است. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و تاکتیک‌های سرمربی را دنبال می‌کنیم. او کسی است که تعیین می‌کند چه کسی بازی کند یا بازی نکند. من آماده هستم و منتظر فرصت هستیم و در صورت گرفتن فرصت با تمام وجودم بازی می‌کنم. تنها حضور در جام جهانی مرا تحریک نمی‌کند که در ترکیب اصلی بازی کنم بلکه می‌خواهم با تمام جودم برای تیمم بازی کنم و این چیزی است که انجام خواهم داد.

بار دیگر انصاری‌فرد درباره شانس حضورش در بازی برگشت مقابل ریجیکا کرواسی در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا گفت: هر چه که سرمربی به ما می‌گوید را انجام خواهم داد. نتیجه بازی را نمی‌توانم از اکنون پیش بینی کرد ولی این را می‌توان بگویم ما صددر صد آماده هستیم. در بازی رفت به تمام هوادارانمان در ورزشگاه و کسانی که پای تلویزیون ما را نگاه می‌کردند، نشان دادیم که ما بهتر از حریف هستیم و شایسته راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا هستیم. ما تیم خوبی هستیم و برای راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا مبارزه خواهیم کرد زیرا المپیاکوس مستحق بهتر از این ها در لیگ قهرمانان اروپا است و ما این را می‌دانیم که با صعودمان به لیگ قهرمانان باعث خوشحالی خانواده بزرگ المپیاکوس می‌شویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری