اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۴۵۸
سرپرست فدراسیون بوکس گفت: خیمنز تا پایان قراردادی که دارد به فعالیت خود ادامه خواهد داد و پس از آن با نظر مربیان و افرادی که کنار او حضور دارند، برای ادامه فعالیت این مربی کوبایی تصمیم خواهیم گرفت.
۰۲:۵۱ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| افشین داوری در گفت‌وگویی، در مورد جلسه‌ای که با علی مظاهری و اکبری احدی طی چند روز گذشته داشته است، گفت: با تمام دوستان و خانواده بزرگ بوکس علاقه‌مند هستم که تبادل نظر کنم تا با حضور یک کادر قوی برای موفقیت بوکس به سرعت رو به جلو حرکت کنیم.جلسه خوبی هم با مظاهری و احدی داشتیم که نقطه نظرات آنها را نیز شنیدیم. بنده تمایل دارم از تفکرات جوان و کهن استفاده کنم تا با ترکیبی از جوانان و پیشکسوتان یک کادر خوبی را تشکیل دهیم.

وی در ادامه افزود: ما نیروی انسانی خوبی را در بوکس داریم و بنده در این مدت با اغلب دوستان جلسات مختلفی را برگزار کرده‌‌ام و نقطه نظرات‌مان را رد و بدل کرده‌ایم. من از مجموعه این جلسات رضایت دارم. البته در این مدت بخشی از جلسات بوده که من از دوستان خواهش کرده‌ام که به گذشته نپردازند و رو به جلو حرکت کنند چون ما باید سرعت‌مان را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی اندونزی بیشتر کنیم.

سرپرست فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی کوبایی تا بازی‌های آسیایی اندونزی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت یا خیر، گفت: "خیمنز" تا پایان قراردادی که دارد به فعالیت خود ادامه خواهد داد و پس از آن با نظر مربیان و افرادی که کنار او حضور دارند برای ادامه فعالیت این مربی کوبایی تصمیم خواهیم گرفت. ممکن است پس از اینکه کادرفنی را تشکیل دادیم و نظر دوستان را جویا شدیم به این نتیجه برسیم که او در جای دیگر به ما کمک کند. برای "خیمنز" در طول این چهار ماه برنامه داریم، تصمیم داریم که  او را برای دوماه به استان‌های مختلف اعزام کنیم تا به عنوان مدرس در استان‌‌ها به بحث آموزش بپردازد. هدف ما این است که در 4 استانی که بوکس خیلی فعال است ابتدا به آموزش بپردازد.

داوری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما فعلا تیم ملی مشخصی نداریم، علی رغم اینکه 7 ماه اردو داشته‌ایم. در جلسه اول که با کادرفنی داشتیم از آنها خواستیم که نفرات اصلی را به ما معرفی کنند که این امر محقق نشد. اواخر مهر‌ماه مسابقات قهرمانی کشور را پیش رو داریم و به همین دلیل به تمام روسای هیات‌ها اعلام کرده‌ایم که تمام نفراتی را که فکر می‌کنند به در تیم ملی می‌خورند را به ما معرفی کنند تا در مسابقات قهرمانی کشور وارد رینگ شوند. در تلاش هستیم با ظرفیت کامل مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کنیم تا در پایان دو تیم ملی واقعی داشته باشیم. به هر حال زمان کمی تا بازی‌های آسیایی اندونزی باقی مانده است و برای موفقیت در اندونزی باید تمام تلاشمان را کنیم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری