اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۴۲۷
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: قبل از اینکه به جام ملت‌های آسیا اعزام شویم به مشهد جهت زیارت به پابوس امام رضا (ع) رفتیم و طلب کمک و موفقیت نمودیم و بعد از زیارت با بچه‌های تیم ملی به مؤسسه همدم رفتیم.
۰۱:۱۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، در مورد مراسم دیشب بچه‌های معلول و بی‌سرپرست مؤسسه خیریه همدم در مشهد گفت: مؤسسه همدم یک مؤسسه‌ای است که به صورت هیأت مدیره‌ای اداره می‌شود و وابسته به هیچ نهاد دولتی نیست. این مؤسسه تشکیل شده از 400 دختر معلول و بی‌سرپرست و آشنایی با این مؤسسه توسط سرپرست تیم ملی فوتسال مهندس کریمیان صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: ما قبل از جام ملت‌های آسیا که اعزام شویم به مشهد جهت زیارت به پابوس امام رضا (ع) رفتیم و طلب کمک و موفقیت نمودیم و بعد از زیارت با بچه‌های تیم ملی به مؤسسه همدم رفتیم.


سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعد از اینکه ما بازیکنان تیم ملی به این مؤسسه سر زدیم اتفاق عجیبی بین بچه‌های تیم ملی صورت گرفت و همگی قول دادند در صورت موفقیت با ارزش‌ترین مدالی که از این مسابقات کسب کنند به این مؤسسه اهدا نمایند.

ناظم‌الشریعه گفت:‌ این اتفاق هم مجدداً قبل از بازی‌های جام جهانی و بازی‌های تیم ملی المپیک صورت گرفت و با توجه به اینکه در تمام این مراحل همه قول داده بودیم که به این مؤسسه کمک کنیم به این نتیجه رسیدیم که تمام مدال‌های قهرمانی و تا حد توان به این مؤسسه کمک نماییم.

وی افزود: واقعاً در این بازدیدهایی که با بازیکنان تیم ملی از این مؤسسه خیریه انجام دادیم روحیه‌ همه بچه‌ها چندین برابر شده بود.

ناظم‌الشریعه گفت:‌ هر ساله مراسمی در بازارچه خیرین این مؤسسه تشکیل می‌شود و از افراد خیر و کسانی که دوست دارند کمک کنند در این مراسم دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: دیشب به اتفاق کریمیان سرپرست تیم ملی، حسن کامرانی‌فر داور ملی فوتبال و شاندیزی مربی تیم ملی زیر 20 سال در این مراسم شرکت کردیم و بعد از حضور در این مراسم با ارزش‌ترین مدال تیم ملی فوتسال که همان مدال برنز سومی جهان بود و به همراه لباس تیم ملی بزرگسالان با امضای اعضای تیم ملی در بازی‌های جهانی و آسیایی و یک توپ سومی جام جهانی که به امضای تمام بازیکنان رسیده بود به همراه مدال طلای بازی‌های آسیایی زیر 20 سال که به نمایندگی از علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر 20 سال و همچنین شاندیزی پیراهن تیم ملی زیر 20 سال را که به امضای همه بازیکنان در قهرمانی زیر 20 سال آسیا رسیده بود همه را یکجا جهت فروش به این مؤسسه خیریه اهدا کردیم که تا شاید از طریق فروش این مجموعه بتوان کمکی به این مؤسسه کرد.

وی در پایان گفت: من واقعاً دوست نداشتم که این موضوع رسانه‌ای شود به این دلیل که این گونه حرکت‌های خیر فقط باید رضای حق‌ تعالی در آن باشد و الان که این مصاحبه را انجام دادم به این دلیل است که موضوع مراسم همدم رسانه‌ای شده بود و به احترام رسانه‌ها به این موضوعات پاسخ دادم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری