اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۹۱
ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
۱۸:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید کهتری، رئیس انجمن تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، از نهایی شدن ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان خبر داد و گفت: در پایان چهارمین اردوی تیم ملی و بررسی کادر فنی، در نهایت 12 کماندار برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

سرمربی تیم ملی افزود: در بخش کامپوند مردان هادی نوری، علی سینا منشازاده، رمضان بیابانی، در بخش کامپوند زنان سمیه عباسپور، راضیه شیرمحمدی و فرزانه عسگری، در ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی، پوریا جلالی‌پور، اصغر زارعی‌نژاد و در بخش ریکرو زنان نیز زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی برای حضور در این رویداد جهانی معرفی شدند و اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز با دعوت از این نفرات برگزار می‌شود.

کهتری افزود: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی نیز از هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود و در نظر داریم بیشتر بر هماهنگی تیمی و شرایط فینال و حذفی متمرکز شویم. مسابقات قهرمانی جهان هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود و در دوره بعدی این مسابقات، که یک سال پیش از پارالمپیک نیز هست، کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک 2020 نیز وجود دارد، اما در مسابقات این دوره صرفا ارتقا رنکینگ کمانداران اتفاق خواهد افتاد.

رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین شهریور ماه سال جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین