اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۸۷
سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین از اعلام ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات جام جهانی کروواسی در اردوی بعدی خبر داد.
۱۷:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین امیری، در حاشیه برگزاری سومین اردوی تیم ملی برای جام جهانی کروواسی، درباره ترکیب نهایی اعزامی به مسابقات گفت: تا کنون 3 اردو برگزار شده که 2 اردوی قبلی انتخابی بود و نفراتی که برگزیده شدند به اردوی سوم راه یافتند. البته در اردوی سوم هم قطعا با ریزش مواجه خواهیم بود و هنوز تعداد قطعی و اسامی نهایی مشخص نشده و ترکیب نهایی در اردوی چهارم که متصل به اعزام نیز هست، اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین افزود: دراین خصوص تنها کادر فنی انجمن تصمیم گیرنده نیست و کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نیز تصمیم گیرنده هستند که البته تصمیمات بر اساس منطق و بحث فنی اتخاذ می شود.

وی پیرامون برنامه‌های انجام شده در اردوی سوم تیم ملی افزود: تمرینات بر اساس یک برنامه کامل در حال انجام است و این مساله مد نظر بود که ورزشکاران رکوردهایشان را در شرایطی به ثبت برسانند که تحت فشار سیستم عضلانی و عصبی باشند و البته در رکوردگیری آخر اردو شرایط عادی خواهد بود.

امیری گفت: در مسابقات کروواسی تنها مدال مد نظر نیست که اگر این طور بود باید با تعداد بسیار کمتری به مسابقات اعزام می‌شدیم و در این خصوص کمیته پارالمپیک راه را برای ما باز کرد و شرایط را فراهم کرد تا نفرات بیشتری به همراه داشته باشیم. با این حال تلاش می‌کنیم که هم مدال‌ها را حفظ کنیم و هم ورودی‌ها را برای بازی‌های پاراآسیایی و نیز مسابقات قهرمانی جهان بدست آوریم.

سرمربی تیم ملی اعلام کرد: در مسابقات جام جهانی کروواسی، در رشته تپانچه خفیف هم شرکت کننده داریم. ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی نفراتی هستند که در مسابقات قبل هم در این رشته شرکت می کردند و علاوه بر این 3 نفر، سمیرا ارم نیز برای اولین بار در بخش خفیف به رقابت خواهد پرداخت.

وی در پایان افزود: در این ایام نفرات بسیار خوبی به ویژه در بخش تفنگ شناسایی شدند که امیدوارم بعد از کروواسی و با تداوم اردوهای تیم ملی بتوانیم این افراد پرورش دهیم و البته رکوردهایی که به ثبت رسید به ویژه در اردوی سوم، بالاترین رکوردهای چند سال اخیر است و در بخش تپانچه هم بهترین‌های جهان را در اردو داریم و آنها هم رکوردهای خوبی به ثبت رساندند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری