اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۷۰
مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته در رده سنی امید صبح امروز در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و چهره نفرات راه یافته به مرحله سوم مشخص گردید.
۱۷:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در اولین روز از رقابت‌های انتخابی تیم ملی امید(مرحله دوم) کاراته کاهایی که بیشترین برد را کسب کردند به مرحله بعدی راه یافتند.

مرحله سوم فردا و با حضور نفرات برتر مبارزات امروز، قهرمانان مسابقات کشوری نجف آباد اصفهان و ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می شود تا در نهایت نفر اول به عنوان مسافر اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا معرفی شود.

نفرات دوم هم در اردو باقی می‌مانند تا در صورت فراهم شدن شرایط به رقابت‌های لیگ جهانی (کاراته وان) اعزام شوند.

در وزن 60- کیلوگرم، محمدطاها عبدالهی از مازندران با 4 برد و یک باخت برنده مبارزه امروز شد و به مرحله سوم راه یافت. مهدی رحیمی نژاد، علی مسکینی و عبداله ولدی نفراتی هستند که عبدالهی فردا باید با آنها مبارزه کند.

در وزن 67- کیلوگرم، امیررضا میرزایی از قزوین با 3 برد به مرحله بعدی صعود کرد. میرزایی فردا و در مرحله سوم به مصاف امیرحسین سهرابی و دانیال زحمتکش می رود.

در وزن 75- کیلوگرم، میلاد بهمنی از تهران با 3 برد و یک باخت به مرحله بعد راه یافت.الیاس محمدزاده و دست افکن نفراتی هستند که فردا به مصاف بهمنی می روند.

در وزن 84- کیلوگرم، علی نجفی از قم با 3 برد به مرحله سوم صعود کرد.
مهدی قراری زاده و محمدرضا گیلان پور حریفان نجفی در مرحله بعدی هستند.
اما به دلیل مصدومیت قراری زاده که در جام ارومیه به سراغش آمد و استراحت 10 روزه وی با تجویز پزشک، مبارزات این وزن به هفته آینده موکول شد.

در وزن 84+ کیلوگرم، مهدی عاشوری از تهران با 2 برد جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد. صالح اباذری و محمد قاعدی کاراته کاهایی هستند که با عاشوری فردا مبارزه خواهند کرد.

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، مهندس هاشمی، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی و سید محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد با حضور در سالن شهید کبگانیان، محل برگزاری مسابقات انتخابی از نزدیک نظاره گر رقابت‌ها بودند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری