اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲
مربی کریستال پالاس پیش از دیدار امروز مقابل لیورپو در خصوص آینده ستاره برزیلی این تیم تصریح کرد: بازیکنی که قصد رفتن کرده، محال است بماند، لیورپول به این دلیل در نگاه داشتن کوتینیو ناتوان خواهد بود.
۱۵:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| موضوع ترک فیلیپه کوتینیو و پیوستن به بارسلونا به یکی از مهمترین اخبار فوتبال اروپا بدل شده است. بارسایی‌ها که نیمار را از دست دادند شدیدا به دنبال ستاره آنفیلد و زیگنال ایدونا پارک هستند.

از طرفی کلوپ، سران باشگاه مرسی‌ساید و خبرنگاران انگلیسی نزدیک به باشگاه از غیرممکن بودن این انتقال به اسپانیا سخن می‌گویند. آنها به دلیل زمان کم و مهم بودن نقش کوتینیو، اجازه خروج را نخواهند داد ولی باید دید تا انتهای پنجره تابستانی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

در این خصوص فرانک دی‌بوئر،‌ مربی جدید کریستال پالاس که امروز دیدار هفته دوم خود را مقابل لیورپول برگزار می‌کند صحبت‌های متفاوتی کرد.

مربی سابق اینترمیلان و آژاکس اظهار داشت: بازیکنی که بخواهد برود محال است که باشگاه بتواند آن را نگاه دارد. در این شرایط تا پایان پنجره باید منتظر بمانی و هیچ وقت هم مطمئن از حضور یک بازیکن نباشی. به همین اوضاع خوبی نیست مخصوصا برای مربیان. زیرا یک مربی باید همیشه می‌خواهد بازیکنش تمام توان را در تمرینات نشان دهد.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که لیورپول به این معامله تن بدهد زیرا جانشینی ندارد. وقتی این اتفاق رخ داد باید با آن کنار بیایی. کوتینیو اکنون به خوبی تمرین نمی‌کند و احتمالا نزدیک 3 هفته هیچکاری نکرده است. تمرینات در این شرایط خیلی فرق می‌کند، زمانی که که آینده تو با این بازیکنان رقم نخواهد خورد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری