اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۴۲
سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در مورد حق‌شناس از لفظ خداحافظی استفاده نمی‌کنم چون او از جمع بازیکنان جدا شده و به کادر فنی ما اضافه می‌شود.
۱۵:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی بهارمست سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفت‌وگویی در خصوص برتری سپیدرود مقابل پیکان گفت: به نظر من که ما باید زودتر پیروزی را در این هفته‌ها کسب می‌کردیم و 3 هفته نتایج دور از انتظاری برای ما رقم خورد و هفته گذشته هم به هیچ عنوان مقابل گسترش فولاد شایسته شکست نبودیم و فشار روحی زیادی روی تیم بود اما خوشبختانه ما روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کرده بودیم و سعی کردیم روی مباحث روحی و روانی تیم بیشتر کار کنیم و خوشحالم که با حضور پرشور هواداران سپیدرود موفق شدیم اولین پیروزی را به دست آوریم.

وی افزود: جا دارد از هواداران سپیدرود تشکر کنم که یکصدا تیمشان را تشویق کردند و خوشحالم که آنها خارج از فضای احساسات پشت سپید رود بودند و ما چند موقعیت بالای 90 درصد هم در طول بازی داشتیم که موفق به گلزنی نشدیم اما در نهایت 3 امتیاز بازی را از آن خودمان کردیم.

وی در خصوص عدم حضور صادقیان در بازی روز گذشته گفت: صادقیان هفته گذشته با ما قرارداد بست ولی فکر می‌کنم این هفته با توجه به خالی شدن لیست بزرگسالان او به تیم ما اضافه خواهد شد.

سرپرست سپیدرود رشت در خصوص اینکه روز گذشته سهیل حق‌شناس از فوتبال خداحافظی کرد، گفت: سهیل یکی از وفادارترین بازیکنان سپیدرود است که به حق یک اسطوره از سوی تماشاگران لقب گرفت. او سال‌های قبل نقش بسیار زیادی در صعود سپیدرود به لیگ برتر داشت و قرار بود روز گذشته هم این بازیکن با اخلاق برای تیم ما بازی کند اما متأسفانه هر 3 تعویض ما اجباری شد و ما خیلی دوست داشتیم که سهیل حق‌شناس در ترکیب تیم چند دقیقه‌ای بازی کند ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. من در مورد حق‌شناس از لفظ خداحافظی استفاده نمی‌کنم چون او از تیم ما جدا نشده و فقط از جمع بازیکنان به کادر فنی منتقل شده است. امیدوارم او در مسئولیت جدیدش نیز موفق باشد.

وی در خصوص بازی هفته آینده سپیدرود مقابل سپاهان گفت: هفته بعد یک بازی بسیار سنگین مقابل سپاهان داریم و امیدوار هستیم که از آن مسابقه دست خالی برنگردیم. ما باید روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم و با قدرت بیشتری ظاهر شویم. خوشبختانه بعد از 3 بازی به ترکیب ثابت تیم دست پیدا کردیم و به ثبات رسیدیم و ان‌شاالله در بازی‌های ‌آینده نیز از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین