اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱
بر مبنای جلسه ای که سه روز پیش از مسابقه در باشگاه سپیدرود برگزار شده بود، از ابتدا نیز قرار بر این بود که مراسم تجلیل و خداحافظی کاپیتان حق شناس در پایان مسابقه برگزار گردد.
۱۴:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| نخستین پیروزی تاریخ لیگ برتری سپیدرود در حالی رقم خورد که این برتری تا حدودی در اواخر مسابقه تحت الشعاع خداحافظی کاپیتان سهیل حق شناس قرار گرفت.


طبق این گزارش طی جلسه ای که پیش از مسابقه در باشگاه سپیدرود برگزار شده بود ابتدا قرار بود که با مسئولان سازمان لیگ هماهنگی صورت گیرد و مسابقه سپیدرود – پیکان در ابتدا با یک سوت نمادین آغاز شود و پس از لحظاتی بازی متوقف شود و پس از خداحافظی حق شناس مسابقه به صورت رسمی برگزار شود.


این پیشنهاد از سوی نظرمحمدی به دلیل اینکه پس از این برنامه حق شناس تا دقایقی در ورزشگاه دور افتخار خواهد زد و بازیکنان و هواداران سپیدرود تمرکز خود را از بازی به حواشی پیرامونی معطوف می کنند و این تیم دقایق ابتدایی مسابقه را از دست خواهد داد، رد شد و پافشاری سرمربی سپیدرود بی دلیل نبود و این تیم در همان دقایق ابتدایی موفق شد تا تک گل پیروزی بخش خود را به ثمر برساند.


پیشنهاد دوم برای خداحافظی حق شناس برگزاری مراسم در بین دو نیمه بود که بهارمست سرپرست تیم به دلیل اینکه این کار انگیزه لازم را از وی پس از ورود به زمین سلب خواهد کرد، مخالفت نمود و در نهایت قرار شد تا مراسم خداحافظی کاپیتان پس از به صدا در آمدن سوت پایان و در انتهای مسابقه برگزار شود و این امر در روزهای گذشته به اطلاع رسانه ها رسانده شد.


بر این اساس برای مراسم تجلیل از زحمات کاپیتان و از آنجایی که وی از فرزندان شهدای سربلند است و همچنین به شغل شریف معلمی مشغول می باشد از مدیرکل بنیاد شهید استان و معاونت ورزشی سازمان آموزش و پرورش گیلان دعوت به عمل آمد تا به همراه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، ریاست هیات فوتبال گیلان و مدیریت باشگاه سپیدرود در این برنامه حضور پیدا کنند.


اما اتفاقی پیش بینی نشده سبب شد تا خداحافظی کاپیتان بدون حضور او در میدان مسابقه به پایان برسد و آن مصدومیت حسین کعبی و تعویض او در بین دو نیمه و مشکل توحید غلامی در دقایق ابتدایی نیمه دوم و گرفتگی عضله حسین ابراهیمی در اواسط نیمه دوم بود تا نظرمحمدی را به سه تعویض اجباری مجبور کند.


به همین دلیل حق شناس در حالی که مسابقه هنوز به پایان نرسیده بود چهارگوشه مستطیل سبز را با حمایت پرشور هواداران سپیدرود بوسید و پس از به صدا در آمدن سوت داور در مراسم تجلیل شرکت کرد که هدایایی از سوی بنیاد شهید، اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود به وی اهدا شد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین