اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹
تیم های امیر قلعه نویی معمولا فصل را خوب شروع نمی کنند و ذوب آهن او نیز با باخت در دربی اصفهان جایی بهتر از میانه های جدول ندارد.
۱۴:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ذوب آهن بعد از یک برد، یک باخت و یک تساوی در سه هفته در دربی اصفهان با دوگل برابر سپاهان مغلوب شد تا امیرقلعه نویی باز هم فصل را خیلی خوب شروع نکند.


امیر قلعه نویی در فصل جدید با ذوب آهن فقط یک برد به دست آورده و آن هم پیروزی سه بر صفر برابر گسترش فولاد در هفته دوم بوده است.


تساوی برابر سیاه جامگان و سپس مساوی بدون گل با پیکان و در نهایت باخت دو بر صفر در دربی اصفهان نتایج خوبی برای پرافتخارترین مربی لیگ برتر به حساب نمی آیند. ژنرال البته چند فصلی است که نتوانسته افتخارات گذشته اش را تکرار کند و حضورش در ذوب آهن که باشگاهی با ساختار مناسب است این ذهنیت را به وجود آورد که امسال می تواند سال بازگشت قلعه نویی به اوج باشد.


اما درباره قلعه نویی همیشه این موضوع مطرح است که تیم های او در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی گیرند اما هرچه به نیم فصل دوم و پایان مسابقات نزدیک می شویم تیم های قلعه نویی منسجم تر شده و بهتر امتیاز می گیرند.او در همین مسیر با استقلال و سپاهان قهرمان لیگ شده است . آیا او با ذوب آهن هم می تواند بعد از چند نتیجه ضعیف به جمع مدعیان این فصل بپیوندد؟


ژنرال بعد از شکست در دربی اصفهان آن هم با نتیجه دو بر صفر روزهای سختی را سپری می کند هرچند به اذعان برخی کارشناسان ذوب آهن این فصل تیم خوبی است .

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری