اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۱۴
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت:لوکا بوناچیچ کنار خط در حال صحبت کردن با بازیکن بود که کمک مربی فولاد خوزستان با فریاد زدن به سرمربی تیم ما گفت بشین و باعث شد که ستار همدانی معترض شود.
۱۲:۴۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگوییدر خصوص نتایج این تیم تا هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت:تیم‌مان را هنوز کامل نکردیم در حال مذاکره با یک مدافع و یک مهاجم هستیم. ما هنوز 2 جای خالی داریم، یک بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن آسیایی که می توانیم به خدمت بگیریم. چند گزینه مد نظر داریم در حالی مذاکره هستیم و برایمان فرقی نمی‌کند که مدافع و مهاجم خارجی باشد یا ایرانی، به هر حال باید ببینیم که مذاکرات به کجا خواهد رسید. با توجه به اینکه مهرداد قنبری و مسعود اسماعیلی بعد از عمل جراحی در حال تمرینات سبک هستند و فعلاً آنها را در اختیار نداریم شرایطمان خوب نیست و امیدواریم با حضور این بازیکنان تیم‌ ما کامل شود و مطمئناً هفته به هفته بهتر از این خواهیم شد و امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد. با توجه به اینکه تیم ما و تیم هایی مثل سپاهان و خیلی از تیم‌های لیگ برتری تغییرات زیادی داشتند زمان می‌خواهیم تا هماهنگ‌تر شویم و یقین دارم که شرایطمان در جدول خوب خواهد شد.

نصیرزاده در خصوص درگیری و حواشی بازی این تیم با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: به نظرم بزرگ‌نمایی شد. لوکا بوناچیچ کنار خط در حال صحبت کردن با بازیکن بود که کمک مربی فولاد خوزستان با فریاد زدن به مربی تیم ما گفت بشین و باعث شد که ستار همدانی معترض شود که چرا مربی فولاد با صدای بلند با سرمربی تیم ما صحبت کرد که بعد از بازی وقتی من در رسانه‌ها و صفحه مجازی دیدم تعجب کردم که گفتند درگیری شده و از الفاظ رکیکی در کنار زمین مربیان استفاده کردند، در حالیکه اینطور نبوده فقط فریاد زدند سر هم و از هیچ الفاظی استفاده نکردند. در این بین آندو به خسوس و سرپرست ما سعی کردند که جو را آرام کنند.به نظرم وقتی داور چهارم در کنار زمین هست براساس قانون مربی حق ندارد که به نیمکت دیگری اظهار نظر کند و صحبتی انجام دهد ولی در هر صورت اتفاق خاصی نیفتاد و خیلی زود قائله ختم شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری