اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۱۰
ملی‌پوش وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات جهانی فرانسه گفت: از اولین حضورم در مسابقات جهانی استرسی ندارم، بلکه هیجان زده هستم.
۱۲:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین نوری در گفت‌وگویی، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت: تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و از آمادگی مطلوبی برخوردار هستم. بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، تلاش کردم هر چه زودتر خودم را ریکاوری کنم تا بتوانم با تمام قوا در پاریس به میدان بروم.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود اینکه سالهاست در اردوی تیم ملی حضور دارد، اما قرار است اولین حضورش در مسابقات جهانی تجربه کند و از این بابت استرس ندارد، گفت: بعد از 5 سال حضور مداوم در مسابقات انتخابی و اردوهای تیم ملی، قرار است به میدان بروم. این رقابت‌ها اهمیت بسیار بالایی برای من دارد چون اولین میدان جهانی است که قرار است در آن شرکت کنم. به هیچ عنوان استرس ندارم و هیجان زده هستم.

ملی‌پوش وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی تصریح کرد: انگیزه زیادی دارم که ثابت کنم در این سال‌ها حق من بیشتر از چیزی بوده که الان هستم. ثابت می‌کنم می‌توانم یک مدعی جدی در 85 کیلوی دنیا باشم. احساس می‌کنم امسال سطح مسابقات جهانی بالاتر از سال‌های قبل خواهد بود، اما من انگیزه بالایی دارم و با تمام قوا در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت.

وی افزود: از کادر فنی و مربیان تیم ملی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با یک مدال خوشرنگ پاسخ خوبی به این اعتماد آنها بدهم. حالا دیگر نوبت مدال گرفتن من در مسابقات جهانی است و تا رسیدن به آن از پا نخواهم نشست.

دارنده مدال طلای آسیا خاطر نشان کرد: چاکوتادزه، قهرمان روسی المپیک ریو، ویکتور لورینچ از مجارستان، دنیس کودلا، بایراکوف و زکریاس برگ از سوئیس جدی‌ترین حریفانم هستند، اما دلیلی نمی‌شود بقیه رقبا را هم دست کم بگیرم و با برنامه روی تشک خواهم رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری