اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای سپیدرود لیگ از هفته چهارم شروع شد.
۰۲:۲۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  علی نظرمحمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پیکان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: برگرداندن تیمی که در سه بازی اول باخته است کار بسیار سختی است. بعد از سه شکست امروز توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: برای سپیدرود بازی‌ها از هفته چهارم شروع شده است، امیدوارم از هفته ششم به بعد بتوانیم کیفیت واقعی سپیدرود را ببینیم، از تلاش بازیکنانم بسیار راضی هستم، اما کیفیت ما بالاتر از چیزی است که تاکنون نشان دادیم.

وی با اشاره به اینکه بازی خوب و پرفشاری بود به دلیل اینکه در دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شدیم گفت: تیمی که در سه بازی ابتدایی خود شکست خورده باشد کارش بسیار سخت است ولی امروز از چندین جهت شاهد پیشرفت در تیم سپیدرود رشت بودیم و جلوی گل خوردن را گرفتیم.

سرمربی سپیدرود رشت افزود:سه امتیاز خانگی در حضور هواداران ما بسیار خوب و برای سپیدرود لیگ از هفته چهارم آغاز شده است و امیدوارم همانگونه که وعده داده بود از هفته ششم تیم واقعی سپیدرود را خواهید دید و علی رغم راضی بودن از تلاش بچه ها این تیم مدنظر من نیست هرچند که در بازی مقابل گسترش فولاد با اینکه خوب بودیم ولی پیروز نشدیم ولی از نتیجه بازی راضی هستیم.

وی با اشاره به جو رسانه‌ای ایجاد شده در چند وقت اخیر بیان کرد: همیشه گفته‌ام آدم انتقادپذیری در زمینه فنی هستم و به تمامی نقدهای فنی در تمامی نقاط کشور گوش می‌دهم و هرچیزی که به نفع تیم باشد اعمال می‌کنم و مسائل نادرست را نمی‌پذیرم.

نظرمحمدی بابیان اینکه نقدهایی که امروز به سپیدرود وارد می‌شود مغرضانه است اظهار کرد: عده ای با حضور سپیدرود در لیگ برتر برای خودشان منافعی متصور بودند که من جلوی این قضیه را گرفتم ولی آنها حرفهای ناجوانمردانه به تیم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ما یادمان نرفته که سپیدرود رشت در دو فصل گذشته پرچمدار فوتبال در گیلان بوده است افزود: همین سپیدرود بوده که سقوط داماش از لیگ یک را با صعود به لیگ برتر و سقوط ملوان از لیگ برتر به لیگ یک را جبران کرده است و ما حق نداریم صعود مظلومانه سپیدرود را زیر سؤال ببریم.

سرمربی سپیدرود رشت بابیان اینکه ما شرمنده کاپیتان حق شناس شدیم گفت: شرایط به گونه ای پیش رفت که مجبور به انجام دو تعویض اجباری کعبی و غلامی شدیم ولی به هر  حال فکر می‌کنم که در روز خداحافظی حق شناس، بچه ها عیدی خوبی به او دادند و  سهیل از ما خداحافظی نکرده و در روزهای آینده در کنار ما در کادر فنی خواهد بود و این پیروزی را به خانواده سهیل حق‌شناس و خانواده شهید حججی تقدیم می‌کنم.

نظرمحمدی افزود: این ناهماهنگی که امروز در دقیقه 80 و خداحافظی حق شناس رخ داد من مقصر نیستم و باید باشگاه برنامه ریزی لازم را انجام می‌داد و باید با خود بازیکن صحبت می‌کرد؛ در کدام کلاس مربی‌گری به شما یاد می‌دهند که پس از دو تعویض اجباری چه باید بکنید و من تعویض‌ها را بر اساس شرایط تیم انجام دادم.

وی با اشاره به پیام صادقیان خرید جدید تیم تیم سپیدرود گفت: من فکر می‌کنم صادقیان حلقه گمشده تیم ما در دوسال اخیر بوده تا فضای بین دفاع و حمله را پر کند و اگر از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشد.بازی‌ساز خیلی خوب می تواند برای ما باشد و به این سپیدرود کمک شایانی کند و بازیکنی هم طراز صادقیان در بازار نقل و انتقالات وجود نداشت.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین