اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۱۲۵
رضا مهاجری می گوید حریف پدیده فرصت طلب است و اگر غفلت کنیم و به آنها فرصت دهیم استفاده می کنند. آنها تراکتور را بردند. استقلال را در آزادی متوقف کردند.
۱۸:۱۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از مسابقه هفته چهارم مقابل استقلال خوزستان با اشاره به اینکه تنور بازی ها کم کم گرم می شود درباره بازی فردای تیمش گفت: حریف فرصت طلب است. اگر غفلت کنیم و به آنها فرصت دهیم استفاده می کنند. آنها تراکتور را بردند. استقلال را در آزادی متوقف کردند. پس تیم ارزشمندی دارند.


مهاجری درباره بازی فردا گفت: آنها را آنالیز کرده ایم. امیدواریم بتوانیم با تمرکز و بازی خوب تلاشمان با پیروزی همراه شود.


سرمربی پدیده درباره شکست هفته گذشته مقابل صنعت نفت در آبادان هم گفت: همه شاهد بودند که گل اول آنها در شرایط آفساید بود. گل دوم هم فیرپلی رعایت نشد. اما در بازی روند خوبی داشتیم و اگر بتوانیم همین روند تیمی را حفظ کنیم موفق خواهیم بود. ما تمرینات خوبی انجام دادیم. ارنجمان متاثر از تمرینات و حریف مقابل است. بنابراین شاید تغییراتی در ترکیب اولیه بدهیم.


وی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش اظهار داشت: محروم نداریم اما حاتمی را به دلیل جراحی و مصدومیت تا نیم فصل نخواهیم داشت.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری