اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۱۲۰
مهاجم جوان سیاه جامگان شب پر خاطره‌ای با گلزنی مقابل پرسپولیس برای خود رقم زد.
۱۸:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیاه جامگان در بازی شب گذشته با پرسپولیس کار را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در دقیقه 4 به گل برسد اما ضربه بی‌دقت حسین بادامکی به راحتی در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت تا مشکی پوشان با این فرصت‌سوزی تا پنج دقیقه به انتهای مسابقه حتی یک خطر جدی روی دروازه حریف خود نداشته باشند.


امیرمحمد پناهی همانند سه هفته ابتدایی لیگ هفدهم دیشب هم مقابل پرسپولیس به‌عنوان نخستین تعویضی اکبر میثاقیان از دقیقه 50 جای پیام ملکیان را در ترکیب گرفت و سیاه جامگان به دنبال این بود تا با سرعت بالای مهاجم 21 ساله خود روند بازی را تغییر دهد و بتواند دست پُر به مشهد بازگردد.


این مهاجم جوان که سال قبل در راه‌آهن و اکسین عضویت داشت، در دیدار هفته دوم سیاه جامگان برابر سپیدرود پاس گل دوم تیم‌اش را به ملکیان داد اما شب گذشته در نقش گلزن ظاهر شد و در دقیقه 85 دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد و یک امتیاز برای مشهدی‌ها به ارمغان آورد.


اما نکته دیگر راجع به پناهی این است که او با وجود اینکه به‌عنوان تعویضی وارد زمین می‌شود، در چهار هفته دو کارت زرد گرفته که نمی‌تواند آمار خوبی برای یک مهاجم باشد؛ این بازیکن هفته اول به دلیل درگیری با محمد نژادمهدی، مدافع ذوب‌آهن اخطار گرفت و دیشب هم بعد از تکل خطرناک روی پای محسن مسلمان با کارت زرد جریمه شد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین