اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۱۰۷
تساوی روز گذشته پرسپولیس می‌تواند برای این تیم عواقبی در پیش داشته باشد.
۱۷:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تهدید برانکو توسط دو اسطوره پرسپولیسپرسپولیس در دیدار خانگی روز گذشته خود و در شرایطی که کسی تصورش را نمی‌کرد مقابل سیاه‌جامگان تن به تساوی یک بر یک داد تا حاصل عملکرد این تیم از 4 بازی انجام شده در لیگ هفدهم 10 امتیاز شود.

در شرایطی که پرسپولیس با این 10 امتیاز هم همچنان صدرنشین بوده و جایگاه خودش را تا این لحظه حفظ کرده است، ولی دو تیم در تعقیب سرخپوشان هستند که در صورت پیروزی در دیدارهای امروزشان می‌توانند جایگاه این تیم را تهدید کنند و حتی امکان سقوط این تیم به رده سوم را هم فراهم کنند.

در حال حاضر دو تیم هفت امتیازی داریم که دیدار چهارمشان را امروز برگزار می‌کنند و در صورت پیروزی مثل پرسپولیس 10 امتیازی خواهند شد.

پارس جم با هدایت مهدی تارتار که در فصل جدید فراتر از حد انتظار ظاهر شده با 2 پیروزی، یک تساوی و 7 امتیاز و تفاضل بالاتر نسبت به سایپا نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیس است.

سایپا با هدایت علی دایی هم عملکرد مشابهی داشته و تا این لحظه هفت امتیازی است و تهدیدی جدی برای صدرنشینی پرسپولیس محسوب می‌شود.

تفاضل پرسپولیس تا این لحظه 6+ است و پارس جم و سایپا به ترتیب تفاضل 4+ و 2+ را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

پارس جم که در خانه مقابل صنعت نفت بازی می‌کند و در صورتی می‌تواند صدرنشین شود که علاوه بر پیروزی و کسب هر 3 امتیاز مسابقه، اختلافش با حریف بیش از یک گل باشد تا جای شاگردان برانکو را در صدر بگیرد.

سایپا هم در دیداری دشوار مقابل استقلال به میدان می‌رود و البته با وجود شانس صدرنشینی روی کاغذ، بعید به نظر می‌رسد بتواند اختلافش را با پرسپولیس جبران کند.

شاگردان دایی در صورتی صدرنشین می‌شوند که با 4 گل اختلاف استقلال منصوریان را شکست دهند و کسب پیروزی به تنهایی کمکی به آنها برای رسیدن به صدر جدول نخواهد کرد.

با وجود احتمال کمی که در از دست رفتن صدرنشینی پرسپولیس وجود دارد ولی رتبه سرخپوشان توسط دو بازیکن سابق و پیشکسوت خود به عنوان مربیان پارس جم و سایپا تهدید می‌شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس برانکو
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین