اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸
بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: بازی با لبنان تمام شده و باید تمام تمرکز خود را روی بازی با کره بگذاریم.
۱۵:۰۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، محمد جمشیدی ملی‌پوش بسکتبال کشورمان بعد از پیروزی برابر لبنان اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی بود. ما با برنامه و شناخت کامل نسبت به حریف وارد میدان مسابقه شدیم و می‌دانستیم باید چه کار کنیم. دو روز استراحت داشتیم و در این مدت با تمرین های مناسب نقاط ضعفمان را از بین بردیم و تمرکز زیادی بر روی لبنان داشتیم. به خوبی می‌دانستیم این تیم چه برنامه‌هایی دارد و چه کار می‌کند.

وی ادامه داد: کاملا برای این مسابقه آماده بودیم. به نظرم در این مسابقه دفاع خوب ما عامل بردمان شد. واقعا در کارهای دفاعی عالی بودیم و توانستیم بازیکنان کلیدی حریف را کنترل کنیم. اصلی‌ترین بازیکن حریف هم در این دیدار نتوانست کارش را انجام دهد و به نظرم با همین دفاع فوق العاده توانستیم لبنان را شکست بدهیم.

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان همچنین گفت: چند هزار تماشاگر از حریف حمایت می‌کردند و ما یکدل بودیم که بتوانیم در این مسابقه برنده شویم. دفاع زون ما عالی بود و اجازه نمی‌داد لبنان هیچ کاری انجام دهد. ما خوب دفاع کردیم، خوب ریباند کردیم و با امتیازآوری مناسب این تیم را در خانه‌اش شکست دادیم.

جمشیدی با اشاره به دیدار مرحله نیمه‌نهایی عنوان کرد: بازی با لبنان تمام شده و باید این پیروزی را فراموش کنیم و در اندیشه مسابقه بعدی باشیم. قطعا کار سختی برابر کره جنوبی خواهیم داشت. کره‌ای ها فیلیپین را مغلوب کرده‌اند و انگیزه دارند. باید با آمادگی کامل برابر این تیم حاضر شویم، به خوبی دفاع کنیم و با کسب پیروزی به فینال برسیم.

وی افزود: من گفته‌بودم که تیم ما بازیکنانی با پتانسیل بالا دارد. این بازیکنان مملو از انگیزه بودند که خودشان را در آسیا نشان دهند و در دیدار برابر لبنان این اتفاق هم افتاد. حالا باید تمرکزمان را بر روی دیدار نیمه نهایی بگذاریم و برابر کره جنوبی نیز این نتیجه را بگیریم. کره تیم بسیار خطرناکی است و قطعا کار آسانی برابرش نخواهیم داشت.

جمشیدی در پایان درباره امتیازآوری‌اش برابر لبنان یادآور شد: مهم این است که تیم برنده باشد و برای کسب این برد هم تمام بازیکنان تلاش کردند. اینکه چه کسی امتیاز آورده هیچ وقت برای ما مهم نبوده چون تلاش ما کار تیمی و برنده شدن است. خوشحالم که این اتفاق افتاده و اصلا به موضوع امتیازهای خودم فکر نمی کنم. در بسکتبال امتیاز آوردن اهمیت ندارد مهم این است که ببینیم بازیکن در زمین چقدر تلاش می‌کند، چطور با دفاع خوبش در خدمت تیم است و چقدر تاثیرگذاری دارد. در دیدار برابر لبنان همه بازیکنان تیم زحمت کشیدند و ایران برنده شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: جمشیدی بسکتبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری